MUST news https://mustnews.co.il כל מה שחם Fri, 13 May 2022 07:01:18 +0000 he-IL hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.9.3 https://mustnews.co.il/wp-content/uploads/2020/05/favicon@2x-150x150.png MUST news https://mustnews.co.il 32 32 איך תוריש לכל ילד דירה גם אם יש לך חמישה https://mustnews.co.il/home-for-5/ Thu, 12 May 2022 11:40:19 +0000 https://mustnews.co.il/?p=5117 אם יש אוכלוסייה שמושפעת יותר מהאחרות ממצוקת הדיור, עליית המחירים והעובדה ששוק הנדל"ן לוהט בתקופה האחרונה – זוהי האוכלוסייה הדתית – בה חלום הדירה לכל ילד הפך לסטנדרט.    אך המציאות החדשה ואיתה חוסר הביטחון הכלכלי והתעסוקתי מקשים על הגשמת המשימה הזאת יותר מתמיד. תתפלאו, אבל יש מי שחושב ופועל אחרת. "יש שיטה, שאם פועלים […]

הפוסט איך תוריש לכל ילד דירה גם אם יש לך חמישה הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>

אם יש אוכלוסייה שמושפעת יותר מהאחרות ממצוקת הדיור, עליית המחירים והעובדה ששוק הנדל"ן לוהט בתקופה האחרונה – זוהי האוכלוסייה הדתית – בה חלום הדירה לכל ילד הפך לסטנדרט.

 

 אך המציאות החדשה ואיתה חוסר הביטחון הכלכלי והתעסוקתי מקשים על הגשמת המשימה הזאת יותר מתמיד. תתפלאו, אבל יש מי שחושב ופועל אחרת.

"יש שיטה, שאם פועלים לפיה, דירה לכל ילד היא רק הצעד הראשון", אומר אביתר דור, נשוי +5 שמהווה דוגמה לכל הורה דתי שרוצה להעניק דירה לכל אחד מהילדים, ולא בירושה. "למה שלא יהיו לאשתי ולי גם 2 או 3 דירות להשקעה שיספקו לנו הכנסה קבועה, יציבה ומכובדת בתקופת הפנסיה? הרי על הפנסיה של המדינה לא ניתן יהיה באמת לסמוך כדי להתקיים בכבוד, שלא לדבר על ליהנות מהזמן שיתפנה".

היום זה הפך קשה יותר.
"נכון. פעם היה יותר קל לעשות את זה. אבל היום, גם אם אנשים יעבדו נורא קשה, אפילו בעבודות מכובדות מאד, כנראה שהם לא יצליחו להשיג דירות ל-5 ילדים. אבל אם פועלים קצת אחרת ומכירים את השיטה שאני למדתי, אפשר להגיע די מהר להשקעת נדל"ן ראשונה ומשם להתחיל להתגלגל לעבר האחרות. כי הרי דירה אחת לא תעזור לאף משפחה דתית, ואפילו לא ארבע".
"כבר במהלך הלימודים קנינו את הדירה הראשונה שלנו להשקעה"

מה גרם לך להבין שרק השקעה בנדל"ן תביא אותך אל היעד של דירה לכל ילד?
"גדלתי בבית חקלאי, כל החיים שלי אמרו לי שעבודה זה הדבר הכי חשוב והעיקר שאעבוד. עסקתי בהוראה, בריפוי בעיסוק (זה מה שלמדתי באוניברסיטה) ואפילו במכירת תבלינים וריהוט לבתי כנסת ברחבי העולם, מארה"ב ועד יפן. אבל אז הגעתי למסקנה שלא משנה כמה אעבוד וארוויח, אני עדיין אהיה האוגר על הגלגל. כלומר, מתאמץ אבל נשאר באותו המקום מבחינה כלכלית, ואני לא אצליח להגיע למה שאני רוצה. ומה שאני הכי רוצה זה שלכל הילדים שלי תהיה דירה, ושיהיה לנו כסף לחיות ממנו, ולא רק מפנסיה".

אתה מדבר על כסף, אבל יש שיגידו ש"כסף זה לא הכל בחיים". מה אתה עונה להם?
"זה נכון. רבים מאיתנו גדלו על אמירות כמו "כסף זה לא הכל בחיים", "אוהב כסף לא ישבע כסף" ו"איזהו עשיר – השמח בחלקו". אלה אמירות ערכיות חשובות, אך הן קיבעו חשיבה לא נכונה בעיניי. הן קיבעו מחשבה שכסף הוא דבר רע, או שאסור לשאוף לחיים של עושר. ואני הבנתי שאם אני רוצה לתת עשרות אלפי שקלים לצדקה כל חודש, כדאי שארוויח מאות אלפי שקלים בכל חודש. הכסף הוא אמצעי, והמעשים שלנו הם המהות. אך בשביל לממש את המהות הטובה שלנו – מה לעשות – צריך כסף. והרבה ממנו".

השאירו פרטיכם לקבלת סדרת הסרטונים החינמית ומדריך 5 השלבים לרכישת נכס במהירות 


איך התגלגלת לעולם הנדל"ן?
"מהר מאד הבנתי שהבורסה פחות מדברת אלי והתחלתי לבחון את נושא הנדל"ן. אם גם ככה השאיפה הסופית שלי היא דירות, אז למה לא להשיג אותן ישר מתחום הנדל"ן, במקום מאפיקי השקעה אחרים? הנושא הזה התחדד לי כשהיינו סביב בניית בית המגורים שלנו, וראיתי לכמה חברים שלי מהציבור הדתי יש דירה איפשהו שההורים קנו להם לחתונה, ואמרתי לעצמי שבמצב של היום אין לי סיכוי להצליח לעשות את זה בשביל הילדים שלי".

למה בחרת להשקיע דווקא בנדל"ן בארץ ולא בחו"ל?
"אני מאד מאמין בנדל"ן בארץ כי יש לו יתרון עצום על פני מדינות אחרות – כל עוד העם היהודי ימשיך לעלות לארץ, ישראלים ימשיכו לגדל ילדים יותר מבכל מדינה מערבית בעולם, וממשלות ישראל לדורותיהן לא ישכילו להציף את המדינה בדירות נגישות וזולות, אז כנראה שמחירי הנדל"ן ימשיכו לעלות. ולראייה, שוק הנדל"ן עולה כבר מאז ראשית המאה הקודמת. עוד לפני שקמה המדינה, הנדל"ן כאן רק הלך ועלה. נדל"ן תמיד היה חזק בישראל וזה משהו בטוח. כי גם אם "פישלת" במשא ומתן, עדיין יש לך נכס ביד".

אז החלטת לפעול. איך מתחילים, מה הצעד הראשון?
"הצעד הראשון בדרך להגשמת כל מטרה בחיים הוא להציב יעד קונקרטי. הגדרתי לעצמי שאני רוצה שיהיו בבעלותי 8 דירות תוך עשר שנים. אחת לכל ילד ועוד 3 לאשתי ולי כדי שיקיימו אותנו ויאפשרו לנו לצאת לפנסיה בכבוד ולהנות מהחיים בזמן הזה. היום אני כבר שואף לפי-עשר, כי עם ההצלחה בא התיאבון".

בהחלט פתחת תיאבון – מה הצעד השני?
"הצעד השני היה ללמוד איך לבצע עסקאות נדל"ן רווחיות בעצמי. נרשמתי למסלול ההכשרה "נדל"ן בקליק היברידי מתקדם" של יבגני גליקמן, שהוא שילוב מדהים בין לימודים אונליין לפרקטיקה ושטח. במהלך אחד מסיורי השטח שהתקיים בכרמיאל, פגשתי את משה שלמד באותו מחזור והחלטנו לשלב כוחות ולחקור ביחד את השוק בחיפה לטובת השקעות נדל"ן".

ספר קצת על ההתפתחות בצוותא
"הלמידה המשותפת שלנו הפכה לחברות ובהמשך גם לשותפות, והיום אנחנו כבר עובדים ביחד. כבר במהלך הלימודים קנינו את הדירה הראשונה שלנו להשקעה בעסקת אופציה. כלומר, שילמנו 5% מערך הדירה והיו לנו 3 חודשים למצוא קונה ולעשות את הרווח על ההפרש. זאת דרך אחת מתוך רבות שלמדנו בקורס איך להשקיע עם הון עצמי נמוך וזה היה ניסיון מעולה. בקורס גם למדנו איך לנהל משא ומתן נכון וגילינו שלא משנה כמה המוכר יוריד את המחיר, תמיד אפשר להוריד אותו עוד ולהגדיל את הרווח שלנו".
"מאז אותה עסקה ליווינו בעצמנו משקיעים בחיפה, קנינו דירות בשיתוף פעולה עם משקיעים, וגילינו עולם מדהים ומרתק בו אנחנו לוקחים דירה שמושכרת ב-2,000 ש"ח והופכים אותה בעזרת פעולות פשוטות לדירה שמושכרת ב-5,000 ₪ או מוכרים אותה ברווח של 100,000 ₪ פלוס מינוס".

"גם עם הון עצמי נמוך אפשר להרוויח 100,000 ₪ מנדל"ן"
אפשר לשאול איפה אתם משקיעים ומרוויחים סכומים כאלה יפים?
אנחנו החלטנו להתמקד בשכונת הדר בחיפה, בחלק שבו רבים מהשוכרים הם חבר'ה צעירים שאוהבים דירה משלהם, בלי שותפים. זה שוק עם נפח והיקף פעילות גדול. ב-2019 למשל, שכונת הדר בחיפה הובילה במספר העסקאות לשכונה בארץ עם מעל 400 עסקאות. זאת שכונה עם ביקוש מאד קשיח ויציב של שכירות כי כל האיזור מסביבה מתפתח מאד אבל היא בעצמה לא הולכת להשתנות כל כך בשנים הקרובות. השילוב המושלם בין קרבה למרכזי בילוי ומוקדי עניין, אבל עם רחובות שקטים, ירוקים וקטנים יחסית. יתרון נוסף הוא המחירים הטובים. שם, בניגוד למקומות אחרים, לא מגיעים למיליון כל כך בקלות, גם לא ל-800,000 ₪. אבל המחיר זה לא הכל".

עכשיו אתה כבר מצטנע. מה הסוד להצלחה כזו?
"סוד ההצלחה שלנו הוא שבזכות הלימודים, הבנו מה השוכר הגנרי מחפש, מה עושה לו את זה, מה יהפוך בעיניו את הדירה שלנו להרבה יותר טובה, כך שהוא יהיה מוכן לשלם עליה אפילו 500 ש"ח יותר מהממוצע בכל חודש. הסוד השני הוא שאנחנו לא מתעצלים. בדיוק כמו שלימדו אותנו ב"נדל"ן בקליק" אנחנו עוברים בניין בניין, דירה דירה, דופקים על דלתות, מטפסים על גגות, בודקים ומגיעים להרבה עסקאות אפילו לפני המתווכים. למרות שאנחנו עובדים הרבה גם עם מתווכים. ובעיקר נורא נהנים מזה שכל מי שנכנס לדירה אומר "WOW" ומייד רוצה לשכור אותה, כי אנחנו מספקים להם אווירה בדיוק כמו שיבגני לימד אותנו בקורס, עד רמת המצעים, מגבת על המיטה ומגבת במטבח לקבלת תחושה ביתית ומזמינה".

בוא נדבר קצת על 'נדל"ן בקליק מתקדם'. למה בחרת דווקא בהם?
"הסיבה היא שיבגני הרשים אותי. הוא לא הדמות הטיפוסית בתחום הזה. הוא כמוני-כמוך, מדבר בגובה העיניים ובלי כל השופוני. גם השיטה שלו להשקעות נדל"ן עם הון עצמי נמוך וסיכון שואף לאפס מאד פשוטה וזה משהו שלי חשוב ומאד נגע בי, כי אני אדם פשוט. להזכירך, אני בא מבית חקלאי, אם ימכרו לי ניסים ונפלאות אני לא אקנה את זה. חוץ מזה, הפרקטיקה שלו ואיך שהוא הציג את הדברים נתנו לי את התחושה שיש עם מי לדבר ויש על מי לסמוך. משהו שלא הרגשתי בשום מקום אחר".

למה לדעתך אתה מיוחד בנוף ולא רבים פועלים כמוך ורוכשים עוד ועוד דירות עבור הילדים שלהם והבטחת העתיד?
|אנשים נוטים לברוח אל היומיום, אל השגרה והעבודה. הרי גם אני לא עזבתי את העבודה שלי כשהתחלתי ללמוד ב"נדל"ן בקליק". בהתחלה המשכתי להיות שכיר, ויש כמובן גם את ההתעסקות עם הילדים, ועם הבית ועם קניות, ואז אתה אומר לעצמך 'מה עכשיו אני אצא להתחיל לחפש ולראות דירות להשקעה? לדבר עם דיירים ולהבין את השווי האמיתי של הדירות בשכונה שלהם?'. זה הלך הרוח של רוב האנשים. גם אני פעם לא העזתי לחשוב שזה אפשרי. לא העזתי להרשות לעצמי לחלום".

מה צריך כדי להצליח כמוך בהשקעות נדל"ן כדי לרכוש דירה לכל ילד?
"הרבה משקיעי נדל"ן לא מכירים בחשיבות החלק הזה בתהליך ההשקעה. אם הם רק היו יודעים שאת 2,000 השקלים שהדירה מכניסה להם כל חודש הם יכלו להגדיל בקלות ל-4,000 ש"ח הם כנראה היו פועלים כמונו. אבל רובם אפילו לא טורחים לחשוב על זה. כדי שזה יקרה, צריך פשוט רצון מאד גדול, מטרה ברורה והבנה למה ועבור מי אני עושה את זה. להיות עשיר זאת לא מטרה מדויקת. צריך מטרה עם רגש חיובי, שיהיה מספיק חזק גם כשיגיעו הרגשות השליליים שמשאירים אותנו במקום או מורידים את האנרגיה שלנו. רגשות כמו תבוסה, חרדה ועצלות, עלולים להפיל אותנו לאורך הדרך. כדי להתגבר עליהם צריך שמחה, התלהבות, סיפוק ואמונה. משהו שיעורר בכל פעם מחדש את המוטיבציה להמשיך לפעול לעבר המטרה האמיתית שלך – דירה לכל ילד, או לצאת לחופשה משפחתית בחו"ל עם הילדים פעם בשנה, אלה מטרות קונקרטיות, חזקות, רגשיות ומדידות. אתה יכול לדמיין אותן כדי לקבל כוח להמשיך ואתה גם יודע כמה כסף אתה צריך להרוויח מעסקאות הנדל"ן שלך כדי להגשים אותן".

מה היית אומר למי שמתלבט האם להצטרף למסלול ההכשרה "נדל"ן בקליק היברידי מתקדם"?
"שלא יתלבט אפילו לשניה! זה נותן פרקטיקה ומשמעות למשתתפים במסלול, ומראה לך צעד צעד איך להגיע ליעד. אבל לפני שצוללים למים העמוקים אני ממליץ לכל מי שרוצה להיכנס לתחום ההשקעות בנדל"ן ברגל ימין, לצפות ללא עלות בקורס מבוא מיוחד שיבגני הכין להשקעות נדל"ן עצמיות ששם את כל הדברים על השולחן ועושה הרבה סדר בראש"

לצפייה ללא עלות בקורס המבוא להשקעות נדל"ן עצמיות עם הון עצמי נמוך וסיכון שואף לאפס, יש למלא פרטים

השאירו פרטיכם לקבלת סדרת הסרטונים החינמית ומדריך 5 השלבים לרכישת נכס במהירות 


הערה: המידע המפורט לעיל נועד לשם מתן אינפורמציה כללית בלבד ואין באמור משום הבטחת תשואה או משום התחייבות לצמיחת רווחים או להחזר השקעה או משום הצעה או הזמנה . ט.ל.ח

הפוסט איך תוריש לכל ילד דירה גם אם יש לך חמישה הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
מושיק גלאמין חושף ״מבשלים עיצוב״ – איך הום סטיילינג משפיע על התיאבון שלנו ואיך נוכל לחסוך 300 קלוריות בעיצוב נכון https://mustnews.co.il/%d7%9e%d7%95%d7%a9%d7%99%d7%a7-%d7%92%d7%9c%d7%90%d7%9e%d7%99%d7%9f-%d7%97%d7%95%d7%a9%d7%a3-%d7%b4%d7%9e%d7%91%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91%d7%b4-%d7%90%d7%99%d7%9a-%d7%94/ Thu, 12 May 2022 08:34:06 +0000 https://mustnews.co.il/?p=5089 ״החיבור בין בישול לעיצוב הוא הכי טבעי״ סיפר לנו מושיק גלאמין המעצב המוביל בישראל. בשניהם לוקחים חומרי גלם ויוצרים מהם משהו אחר לחלוטין ומדהים. שילובים מעניינים, פרשנויות מפתיעות ועוד.  החיבור כל כך מתבקש שאפילו בתערוכת העיצוב החשובה ביותר בעולם העיצוב במילאנו הקדישו מתחם מיוחד לחיבור בין אוכל לעיצוב. אבל לא רבים יודעים שלעיצוב יש גם  […]

הפוסט מושיק גלאמין חושף ״מבשלים עיצוב״ – איך הום סטיילינג משפיע על התיאבון שלנו ואיך נוכל לחסוך 300 קלוריות בעיצוב נכון הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>

״החיבור בין בישול לעיצוב הוא הכי טבעי״ סיפר לנו מושיק גלאמין המעצב המוביל בישראל. בשניהם לוקחים חומרי גלם ויוצרים מהם משהו אחר לחלוטין ומדהים. שילובים מעניינים, פרשנויות מפתיעות ועוד. 

החיבור כל כך מתבקש שאפילו בתערוכת העיצוב החשובה ביותר בעולם העיצוב במילאנו הקדישו מתחם מיוחד לחיבור בין אוכל לעיצוב. אבל לא רבים יודעים שלעיצוב יש גם 

השפעה עמוקה על הרגלי האכילה שלנו. ביקשנו ממושיק גלאמין, מהמעצבים המובילים בישראל ופודי מדופלם, לשתף אותנו בטיפים הסודיים שלנו לעיצוב פינות אוכל שיעזרו לנו לאמץ הרגלי אכילה נכונים.

עיצוב ואוכל אלה שתי אהבות מאד גדולות שלי ואיזה כיף שהן כל כך קשורות 

אחת לשניה. אפשר להגיד שאני מכור לקסם הזה של המחדוש – לקחת דבר מסוים, 

נניח כיכר לחם או תריס וליצור מהם משהו אחר לגמרי, לשנות להם לחלוטין את המשמעות 

ולהשתמש בכיכר לחם כקערת מרק ואת התריס להפוך לשולחן דקורטיבי שאין דומה לו.

בעיצוב, כמו בבישול, אפשר לעבוד עם "מתכונים" ממגזינים ואתרי השראה 

או פשוט לאלתר בעצמך. אני כמובן מעדיף לאלתר וליצור בעצמי, אבל סוד הקסם 

בשני המקרים הוא להוסיף למה שאנחנו מכינים את התבלין האישי והסודי שלנו. 

את הטאץ' הייחודי, הפרשנות הבלעדית שלנו.

גם בבישול וגם בעיצוב, יש חשיבות גדולה למראה. לא סתם קיים הביטוי שאנחנו קודם כל אוכלים עם העיניים… אבל אי אפשר להתעלם מהפונקציונליות. המנה שאנחנו מכינים חייבת להיות טעימה 

וכך גם העיצוב שלנו צריך להיות נוח ופרקטי. (הטיפים הסודיים שלי על כך בסוף הכתבה…)

 

Photography by Rakefet Menda | facebook.com/Rakefet.Photographer

עיצוב מעורר תאבון

לא רבים יודעים את זה, אבל לעיצוב יש השפעה עמוקה על הרגלי האכילה שלנו.

ולכן לאופן שבו נעצב את המטבח ופינת האוכל שלנו יש חשיבות רבה.

לדוגמא מחקרים מראים שהסחות דעת של מחשב או טלוויזיה בזמן האוכל, 

גורמות לנו לאכול גם מהר יותר וגם לצרוך כ-300 קלוריות יותר 

ממה שאנחנו באמת צריכים או רעבים.

לכן חשוב שפינת האוכל תהיה מזמינה ונוחה, בלי דברים עליה שצריך לפנות 

כשרוצים לשבת לאכול, ובלי קשר עין לטלוויזיה. 

שדרוג עיצובי נוסף שיש לו אפקט על הרגלי האכילה שלנו 

הוא הצבת אגרטל דקורטיבי עם פרחים במרכז שולחן האוכל. 

מומחים רבים טוענים שסידור פרחים בפינת האוכל מעודד 

התנהגות מנומסת ומבוקרת שגורמת לנו, מבלי שאנחנו בכלל מודעים לכך, 

לאכול לאט יותר וברוגע ומאפשרת לנו לשים לב מתי אנחנו כבר שבעים 

וכדאי שנפסיק לאכול.

עוד פריט עיצובי שמשפיע על תחושת השובע שלנו 

הוא נר ארומטי בניחוח וניל. הריח המתוק של הוניל גורם למוח שלנו 

לחשוב שרמת הסוכר בגוף שלנו מאוזנת וכתוצאה מכך 

אנחנו נהיים רגועים יותר. מחקרים רבים מצאו שהטריק הנפלא הזה 

מונע אכילת יתר רגשית שנגרמת כתוצאה ממתח.

טיפים ליצירת מראה מהמם למטבח – המאפיין הכי ישראלי בכל בית

המטבח הוא "סטודיו היצירה" של האוכל שלנו ולכן חשוב שהוא יהיה 

מעוצב ומזמין כדי שנאהב ונרצה לבלות בו ולהכין לעצמנו בנוחות 

ארוחות מזינות וטעימות. הטיפים האלה יגרמו לכך שלא תרצו לצאת מהמטבח:

*הוספת עציצי תבלין שמכניסים צבע וריח טוב. צבע ירוק שהוא מאד טרנדי עכשיו וריח רענן, מרגיע ומעורר תיאבון.

*להשתמש בסלסלות קש לאחסון מוצרים יבשים כי השילוב בין הקש לצבעים של הירקות והפירות הוא שילוב מנצח שמחיה את המטבח. מעבר לכך שזה נוח וזמין, זה גם נותן הרבה יופי למטבח.

*הכינו בעצמכם לוח או קיר שעם למטבח לתליית מודעות ורשימת קניות. איך? קחו מסגרת עץ של תמונה או תריס קטן, צבעו אותה בצבע אהוב, חברו למסגרת גליל שעם וקיבלתם לוח שעם ייחודי שיש רק לכם!

*חידוש חיפוי הקרמיקה והחלפת הידיות יכולים לתת, בקלות ובזול, נראות ממש מהממת וחדשה למטבח.

אלה כמובן רק טיפים על קצה המזלג מתוך כל האפשרויות והשיטות לעצב מטבח מהמם.

רוצה לקבל עוד טיפים ולגלות איך להפוך גם את שאר החדרים בבית שלך להורסים? 

הום-סטיילינג בוער בעצמותייך וכל החברות שלך מבקשות שתעצבי להם את הבית? 

אז יש לנו הצעה מעניינת עבורך: מושיק גלאמין פותח בימים אלה מחזור חדש של בית הספר הדיגיטלי לעיצוב והום-סטיילינג הראשון בישראל, ומשיק אותו עם סדרת סרטונים אינטרנטית וחינמית שתפורה בדיוק עלייך, בה הוא מלמד שיטות עיצוב חדשות שלב אחר שלב וטכניקות הום סטיילינג שיגרמו לכל בית להיראות מושלם.

רוצה שמושיק ילמד אותך הום-סטיילינג? לחצי כאן  

הפוסט מושיק גלאמין חושף ״מבשלים עיצוב״ – איך הום סטיילינג משפיע על התיאבון שלנו ואיך נוכל לחסוך 300 קלוריות בעיצוב נכון הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
אני ממש לא מיוחד, כל אחד יכול לשכפל את ההצלחה שלי בנדל"ן בעצמו https://mustnews.co.il/realestate-success/ Tue, 05 Apr 2022 10:02:52 +0000 https://mustnews.co.il/?p=4905 תוכן שיווקי השנתיים האחרונות מוטטו הרבה מקצועות ועל הדרך ניפצו חלומות ושנים של עבודה קשה עבור הרבה מאד אנשים. אבל יש בודדים שניצלו את ההזדמנות לבצע הסבה מקצועית לתחום הכנסה מהיציבים ביותר שמעניק שקט נפשי – תחום ההשקעות בנדל"ן. ויש כאלה שלמזלם כבר עשו את הצעד הזה עוד לפני המשבר. אחד מאותם אנשים הוא משה […]

הפוסט אני ממש לא מיוחד, כל אחד יכול לשכפל את ההצלחה שלי בנדל"ן בעצמו הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>

תוכן שיווקי

השנתיים האחרונות מוטטו הרבה מקצועות ועל הדרך ניפצו חלומות ושנים של עבודה קשה עבור הרבה מאד אנשים. אבל יש בודדים שניצלו את ההזדמנות לבצע הסבה מקצועית לתחום הכנסה מהיציבים ביותר שמעניק שקט נפשי – תחום ההשקעות בנדל"ן. ויש כאלה שלמזלם כבר עשו את הצעד הזה עוד לפני המשבר.

אחד מאותם אנשים הוא משה בן מאיר, צעיר בן 38 נשוי +3 בנות.

מגיל 16 משה פעל בעולם המסעדנות – החל ממלצר עוד לפני השירות הצבאי ועד להפיכתו לזכיין ברשת בתי הקפה המובילה בישראל, תוך כדי שהוא מביא את הסניף שלו להיות אחד המצליחים ברשת. בהמשך פתח משה עוד מסעדות והצליח מאוד.

אבל אז, לאחר 20 שנה בעולם המסעדנות, הפך ליזם נדל״ן מצליח.

שמענו ממנו את סיפורו מעורר ההשראה על תעוזה לצאת מאיזור הנוחות ולהיכנס לתחום ההשקעות בנדל"ן, ועל הכלים המנטליים שסייעו לו להצליח.

שלום משה, זאת חתיכת החלטה למכור בית קפה מצליח, להפרד מהצלחה גדולה ולהפוך למשקיע נדל"ן. מאיפה היה לך את האומץ?

קודם כל, המזל הגדול שלי הוא שקיבלתי את ההחלטה הזאת עוד לפני שהקורונה פרצה לחיינו וביטלה לגמרי את המושג "ביטחון תעסוקתי". כך שהסיבות שלי היו שילוב של היגיון ורגש. 

מצד אחד, עבדתי במשך 20 שנים (חצי מהחיים שלי) בעולם המסעדנות והייתי הבעלים של מספר בתי קפה מצליחים, אבל גם בתקופת השגשוג הזאת, אין לך באמת שקט נפשי. אני רוצה לישון טוב בלילה בידיעה שאשתי, בנותיי ואני מסודרים ורגועים. אבל במציאות של היום בכלל, ושל עולם המסעדנות בכלל, החיים מלאי תהפוכות ואין רגע דל. 

אני יודע שהיום הכסף הרציני באמת נמצא בנדל"ן. הרי הכותרות בכל העיתונים צועקות שבגלל המשבר נוצרו התנאים הטובים ביותר בעשור האחרון להיכנס לתחום. עליית השוק מכניסה למשקיעי הנדל"ן רווחים שרק הולכים וגדלים עם הזמן ומייצרת להם הכנסה נוספת יציבה ומעניקה להם שקט נפשי. זה לא סתם.

אוקי. זה החלק של ההיגיון שבך, אבל לא כאב לך רגשית לעזוב את מפעל חייך עד לאותו הרגע?

תראה, בשלב מסוים בשנת 2019 פשוט התעייפתי מתחום המסעדנות. נכון, הייתי מאד טוב בו אבל הגעתי למצב שאני עובד בלי תשוקה, וזה הכי גרוע.  

החלטתי שאני לא יכול להמשיך עם המצב הזה ושאני רוצה לקום כל בוקר עם חיוך. גם לאהוב את מה שאני עושה וגם שזה יתגמל אותי בצורה הכי טובה שאפשר. ובגלל שאני טיפוס יסודי מטבעי, חרשתי את האינטרנט, חקרתי ובררתי איך הכי כדאי להכנס לעולם הנדל"ן עם סיכון שואף ל- 0 וממי הכי טוב ללמוד את התחום.

השקעות נדל"ן הן יציבות ורווחיות רק אם יודעים לעשות אותן כמו שצריך.

ומה גילית במחקר המעמיק שלך?

כל הבירורים הובילו למסקנה שכדאי מאד ללמוד ממישהו עם נסיון, שכבר הוכיח את עצמו בשטח. אז החלטתי ללמוד במסלול ההכשרה ההיברידי "נדל"ן בקליק" של מכללת זמן לנדל"ן, כי הוא מהוותיקים והמקצועיים שיש. אין ספק שזאת ההחלטה הכי טובה שקיבלתי – "נדל"ן בקליק" נתן לי המון כלים, אבל כמו הרבה אנשים אחרים, גם אני הרגשתי שמתאים לי יותר לפעול במסגרת קבוצתית, עם סביבה מנצחת.

לכן בהמשך גם הצטרפתי גם לתכנית הליווי החצי שנתית שלהם, שמלווה אותך יד ביד כל הדרך עד לעסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלך, ושבמסגרתה אתה נפגש עם אנשים נפלאים ואיכותיים.

שם גם הכרתי את אביתר השותף שלי, וביחד חקרנו את שכונת הדר בחיפה, והבנו שאנחנו צוות מנצח. במסגרת ההשקעות שלנו, למדנו לקחת דירה שהכניסה שכירות חדשית של 1,800 ₪, ולהפוך אותה לנכס מניב של 5,000 ₪ בחודש.

כיום אנחנו מלווים משקיעים, שבדיוק כמונו, מבינים את היתרונות של הנדל"ן החיפאי בכלל ובשכונת הדר בפרט. בנוסף, נכנסנו לעולם תיווך ואנחנו יוזמים מהלכים נדל"ניים מול בעלי נכסים, כמו דירות פרטיות ובניינים שלמים. בגדול, אנחנו מבינים שעולם הנדל"ן פותח לנו כל הזמן דלתות נוספות! 

בנוסף, בחרתי להצטרף כמנטור בתכנית הליווי החצי שנתית של מכללת זמן לנדל"ן. 

זאת, מתוך תפישה שאם אני הצלחתי לעשות שינוי כל כך משמעותי וחיובי בחיי – כל אחד ואחת יכולים. תמיד היתה בי תשוקה לכוון ולהדריך אחרים להצלחה. לראות חבר שסייעתי לו בהכוונה, מצליח וקוטף את הפירות, זה הדבר הכי מספק שיש.

המקרה שלי הוא דוגמא טובה לכך שבכל אחד יש כוחות אותם הוא יכול לקחת להרבה כיוונים. הנדל"ן מאפשר לי לבטא את היכולות שלי ואני נהנה כל יום מחדש לפעול בתחום הזה.

לפרטים נוספים על תכנית הליווי החצי שנתית

שתיקח אותך יד ביד לעבר עסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלך


כדי לחסוך לקוראים שלנו הרבה זמן, תפרט בבקשה יותר על חקר השוק המעמיק שעשית. מה גרם לך בסופו של דבר לבחור ללמוד דווקא במכללת זמן לנדל"ן ולהצטרף לתכנית הליווי החצי שנתית שלהם?

הסיבה המרכזית היא יבגני גליקמן, המייסד של המכללה והמרצה הראשי בה.

יבגני מאד מדויק, יודע מה הוא אומר, עם מאות עסקאות מוצלחות מאחוריו. 

מצד אחד הוא חששן ומצד שני בעקבות הניסיון הרב שלו הוא זיקק שלבים מדוייקים ופשוטים איך לבצע עסקאות נדל"ן רווחיות עם סיכון שואף לאפס ועם הון עצמי נמוך.

זה נותן ביטחון, כי יבגני לא מוכר חלומות וחרטא. הוא לא אומר לך שכבר מחר אתה תהיה עשיר. 

אלא שבשביל להרוויח צריך לעבוד נכון ומדויק. הדיוק והנסיון של יבגני הם המתכון להצלחה שלך. בשביל להצליח יש מסלול שחייבים לעבור אותו.

מה שיפה בתכנית הליווי החצי שנתית של מכללת זמן לנדל"ן הוא שהם לא מביאים לך דג, אלא נותנים לך חכה ומלמדים אותך לדוג כדי שתוכל לתפוס בעצמך כמה דגים שרק תרצה. 

 

איך אתה, כבוגר "נדל"ן בקליק" של מכללת זמן לנדל"ן הצלחת במקום שבו רבים אחרים נכשלו? 

מה עזר לך להפוך למשקיע נדל"ן שמרוויח עשרות או מאות אלפי שקלים מכל עסקה?

עקביות והתמדה. שני דברים שאני קיבלתי מההורים שלי, ששניהם קצינים בכירים במשטרה.

דרך אגב, שניהם גם מאד תמכו בהסבת המקצוע שבחרתי לעשות ודחפו אותי לרוץ קדימה עם הדבר שאני מאמין בו. אני הייתי בר מזל, אבל הרבה פעמים כשאנחנו מנסים לעשות דברים גדולים כמו נדל"ן, אנחנו נשענים על פרדיגמות ילדות שלנו או מושפעים מדעות של אנשים בסביבתינו שלא בהכרח יודעים על מה הם מדברים. 

בדיוק בשביל להתמודד עם גורמים מעכבים כאלה או הורים פחות תומכים, קמה תכנית הליווי החצי שנתית שמעניקה לך סביבה תומכת ומדרבנת, גם אם אין לך אותה בבית. 

בתכנית הליווי תמצא את הסביבה שאתה רוצה להיות בה כדי להצליח. האווירה, המוטיבציה,

אנשים שבדיוק כמוך רוצים לעשות שינוי בחיים שלהם והם יעשו הכל כדי להגיע לאותו שינוי. 

לכולם שם יש את אותה מטרה – להתחיל לנוע בעולם הנדל"ן, ולכן הסיכויים של כל אחד מהם להצליח הם הרבה יותר גדולים, מאשר לבד עם עצמך. סיטואציה כזאת מכריחה אותך לקום ולזוז, לצאת מאיזור הנוחות שלך ולהתחיל לפעול.

דיברנו מקודם על האומץ שצריך בשביל לעשות הסבת מקצוע כזאת וגם להצליח בתחום. אילו כלים מנטליים עזרו לך?

הכלי הראשון הוא להבין מה ה"למה שלי". למה אני עושה את מה שאני עושה. אצלי לצורך העניין אלה הבנות שלי והמשפחה שלי. הרצון לחופש כלכלי ולעתיד טוב יותר עבורן. ברגע שיש "למה" מספיק חזק הוא מעניק לנו את הכוח להתגבר על הקשיים שבדרך.

הכלי השני הוא לרשום תכנית פעולה שבועית, חודשית, שנתית וגם 10 שנים קדימה כדי שיהיה לאן לשאוף. במסגרת תכניות העבודה האלה אני רושם מידי בוקר וערב יעדים ובודק עם עצמי במה התקדמתי ובמה לא, מה היה טוב ומה פחות, מה אני משמר ומה אני זורק.

כלי נוסף הוא כל הזמן להסתכל על חצי הכוס המלאה ולחגוג הצלחות קטנות. כי כל צעד ופעולה מקדמים אותנו אל היעד הנחשק וגם מכשלונות אנחנו יכולים ללמוד ולהתפתח.

את כל הכלים האלה ועוד, הטמעתי בתכנית הליווי החצי שנתית שמלמדת איך לפעול, לקום ולעשות גם כשאין כח ואיך לדרבן את עצמך כל הזמן להמשיך בדרך ליעד שלך – חיים טובים יותר בזכות עסקאות נדל"ן רווחיות.

נראה לי שאתה הצלחת כי אתה מאד חדור מטרה, אבל לי למשל יש עוד מיליון דברים אחרים על הראש. מה מבטיח לי שאני אצליח כמוך?

כוח הרצון וההתמדה שלך לפעול. בתכנית הליווי החצי שנתית אנחנו יודעים לתת את הכל כדי שתצליח. אנחנו מביאים אותך עד הבאר, אבל אתה תחליט אם לשתות או לא. אם אתה באמת רוצה לעשות את השינוי, אנחנו נוביל אותך וניתן לך את הכלים, השיטה וסדר הפעולות ואין סיבה שלא תצליח. אבל אתה חייב לעשות. רוצה להצליח? תפעל! בלי בלבולי מוח. 

הכל כמובן נעשה בהדרגתיות. הצעדים הראשונים יכולים להיות קצת קשים. בהתחלה עלול להיות לך טיפה בלבול כי אתה מקבל המון מידע רלוונטי וקונקרטי. אבל אנחנו נותנים להם סדרי עדיפויות ודרך פעולה לעבוד נכון כדי לעבור את כל השלבים בהצלחה. לכל אורך הדרך מקבלים כלים שהופכים את הכל ליותר פשוט וישים. אנחנו עוזרים לך להתניע ולעלות על המסילה. לכולם יש חוסר ביטחון התחלתי אבל אחרי 2-3 מפגשים הדברים מתחילים להתיישר.

גם אדם שרוצה להכנס לכושר ולא רץ בחייו מתחיל קודם מהליכה מהירה, ריצה קלה ואז מגביר קצב או מרחק עד ריצת מרתון אפילו. אבל בדרך לשם הוא יתאמץ, יאכל תזונה נכונה, ירצה להיות בסביבה של רצים אחרים שידרבנו אותו, לשמוע את הקשיים שלהם ואיך הם פתרו אותם כדי לא לעבוד כפול. ככה אנשים מצליחים בחיים. 

תבין, אנשים מגיעים מכל רחבי הארץ למפגשים פעם בשבועיים, ובין מפגש למפגש אשכרה מיישמים את כל השלבים בדרך לעסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלהם, והכל עם ליווי אישי של מנטורים, שיעורי בית ממוקדים והרבה תכנים עם ערך מוסף.

תוך כמה זמן אני אגיע לעסקה?

לעשות עסקה כל אחד יכול, השאלה היא האם העסקה תהיה רווחית… אתה יכול לעשות עסקה כבר מחר, אבל ככה לא תהיה לך וודאות לגבי הרווח. אתה חייב לדעת כמה הוצאות יהיו וכמה הכנסות יהיו, האם הדירה הזאת מותאמת לצרכים ולרצונות של השוק –  וזה דורש זמן. נדל"ן מצריך סבלנות, אבל יש לנו גם את הכלים לקדם אותך ולדחוף אותך לפעול.

יש פה דרך סדורה, לא קסמים מיידיים. יש פה שיטה מאד מדוייקת ומובנת שמי שיעשה אותה מ-א' ועד ת' בוודאות יעשה עסקה רווחית. כל עוד תעשה את כל הפעולות בלי לעגל פינות, אז אין כאן אולי – ההצלחה היא וודאית. 

לסיום, לאחרונה יש הייפ בלתי פוסק על שוק הנדל"ן בחדשות ובעיתונים. איך אני מנקה את הראש מרעשי הרקע האלה?

האמת היא שהזמן הכי טוב להשקיע בנדל"ן הוא עכשיו. אבל זה נכון לכל זמן נתון. כי תמיד יהיו עסקאות ותמיד יהיו הזדמנויות למי שיידע לזהות אותן. שוק הנדל"ן הישראלי הוא אחד הדברים הכי יציבים שיש. אם תפעל לפי השלבים של תכנית הליווי החצי שנתית, אז תדע תמיד לזהות את ההזדמנויות העומדות בפניך. לא כי הן יפלו עליך מהשמיים אלא כי אתה שולט בשוק שחקרת ותדע לראות אותן לפני כולם. דרך אגב, רוב ההייפ והבלאגן הוא רלוונטי לבניה חדשה והשיטה שלנו מתמקדת בדירות יד 2. אז כל מה שאומרים בחדשות צריך לסנן ולהפריד בין התחלות בנייה ולבין משקיעים ודירות יד שנייה. ואז התמונה יותר מתבהרת.

לפרטים נוספים על תכנית הליווי החצי שנתית

שתיקח אותך יד ביד לעבר עסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלך


הערה: המידע המפורט לעיל נועד לשם מתן אינפורמציה כללית בלבד ואין באמור משוםהבטחת תשואה או משום התחייבות לצמיחת רווחים או להחזר השקעה או משום הצעה או הזמנה . ט.ל.ח

הפוסט אני ממש לא מיוחד, כל אחד יכול לשכפל את ההצלחה שלי בנדל"ן בעצמו הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
הכלים המנטליים שיעזרו לך להפוך למשקיע נדל"ן רווחי ולהגיע לשקט כלכלי https://mustnews.co.il/realestate-mental-tools/ Tue, 05 Apr 2022 09:47:11 +0000 https://mustnews.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%a1%d7%a2%d7%93%d7%9f-%d7%a9%d7%94%d7%a4%d7%9a-%d7%9c%d7%9e%d7%a9%d7%a7%d7%99%d7%a2-%d7%a0%d7%93%d7%9c%d7%9f-%d7%a2%d7%9d-8-%d7%a0%d7%9b%d7%a1%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%91%d7%a2%d7%9c/ תוכן שיווקי השנתיים האחרונות מוטטו הרבה מקצועות ועל הדרך ניפצו חלומות ושנים של עבודה קשה עבור הרבה מאד אנשים. אבל יש בודדים שניצלו את ההזדמנות לבצע הסבה מקצועית לתחום הכנסה מהיציבים ביותר שמעניק שקט נפשי – תחום ההשקעות בנדל"ן. ויש כאלה שלמזלם כבר עשו את הצעד הזה עוד לפני המשבר. אחד מאותם אנשים הוא משה […]

הפוסט הכלים המנטליים שיעזרו לך להפוך למשקיע נדל"ן רווחי ולהגיע לשקט כלכלי הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
תוכן שיווקי

השנתיים האחרונות מוטטו הרבה מקצועות ועל הדרך ניפצו חלומות ושנים של עבודה קשה עבור הרבה מאד אנשים. אבל יש בודדים שניצלו את ההזדמנות לבצע הסבה מקצועית לתחום הכנסה מהיציבים ביותר שמעניק שקט נפשי – תחום ההשקעות בנדל"ן. ויש כאלה שלמזלם כבר עשו את הצעד הזה עוד לפני המשבר.

אחד מאותם אנשים הוא משה בן מאיר, צעיר בן 38 נשוי +3 בנות.

מגיל 16 משה פעל בעולם המסעדנות – החל ממלצר עוד לפני השירות הצבאי ועד להפיכתו לזכיין ברשת בתי הקפה המובילה בישראל, תוך כדי שהוא מביא את הסניף שלו להיות אחד המצליחים ברשת. בהמשך פתח משה עוד מסעדות והצליח מאוד.

אבל אז, לאחר 20 שנה בעולם המסעדנות, הפך ליזם נדל״ן מצליח.

שמענו ממנו את סיפורו מעורר ההשראה על תעוזה לצאת מאיזור הנוחות ולהיכנס לתחום ההשקעות בנדל"ן, ועל הכלים המנטליים שסייעו לו להצליח.

שלום משה, זאת חתיכת החלטה למכור בית קפה מצליח, להפרד מהצלחה גדולה ולהפוך למשקיע נדל"ן. מאיפה היה לך את האומץ?

קודם כל, המזל הגדול שלי הוא שקיבלתי את ההחלטה הזאת עוד לפני שהקורונה פרצה לחיינו וביטלה לגמרי את המושג "ביטחון תעסוקתי". כך שהסיבות שלי היו שילוב של היגיון ורגש. 

מצד אחד, עבדתי במשך 20 שנים (חצי מהחיים שלי) בעולם המסעדנות והייתי הבעלים של מספר בתי קפה מצליחים, אבל גם בתקופת השגשוג הזאת, אין לך באמת שקט נפשי. אני רוצה לישון טוב בלילה בידיעה שאשתי, בנותיי ואני מסודרים ורגועים. אבל במציאות של היום בכלל, ושל עולם המסעדנות בכלל, החיים מלאי תהפוכות ואין רגע דל. 

אני יודע שהיום הכסף הרציני באמת נמצא בנדל"ן. הרי הכותרות בכל העיתונים צועקות שבגלל המשבר נוצרו התנאים הטובים ביותר בעשור האחרון להיכנס לתחום. עליית השוק מכניסה למשקיעי הנדל"ן רווחים שרק הולכים וגדלים עם הזמן ומייצרת להם הכנסה נוספת יציבה ומעניקה להם שקט נפשי. זה לא סתם.

 

אוקי. זה החלק של ההיגיון שבך, אבל לא כאב לך רגשית לעזוב את מפעל חייך עד לאותו הרגע?

תראה, בשלב מסוים בשנת 2019 פשוט התעייפתי מתחום המסעדנות. נכון, הייתי מאד טוב בו אבל הגעתי למצב שאני עובד בלי תשוקה, וזה הכי גרוע.  

החלטתי שאני לא יכול להמשיך עם המצב הזה ושאני רוצה לקום כל בוקר עם חיוך. גם לאהוב את מה שאני עושה וגם שזה יתגמל אותי בצורה הכי טובה שאפשר. ובגלל שאני טיפוס יסודי מטבעי, חרשתי את האינטרנט, חקרתי ובררתי איך הכי כדאי להכנס לעולם הנדל"ן עם סיכון שואף ל- 0 וממי הכי טוב ללמוד את התחום.

השקעות נדל"ן הן יציבות ורווחיות רק אם יודעים לעשות אותן כמו שצריך.

 

ומה גילית במחקר המעמיק שלך?

כל הבירורים הובילו למסקנה שכדאי מאד ללמוד ממישהו עם נסיון, שכבר הוכיח את עצמו בשטח. אז החלטתי ללמוד במסלול ההכשרה ההיברידי "נדל"ן בקליק" של מכללת זמן לנדל"ן, כי הוא מהוותיקים והמקצועיים שיש. אין ספק שזאת ההחלטה הכי טובה שקיבלתי – "נדל"ן בקליק" נתן לי המון כלים, אבל כמו הרבה אנשים אחרים, גם אני הרגשתי שמתאים לי יותר לפעול במסגרת קבוצתית, עם סביבה מנצחת.

 

לכן בהמשך גם הצטרפתי גם לתכנית הליווי החצי שנתית שלהם, שמלווה אותך יד ביד כל הדרך עד לעסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלך, ושבמסגרתה אתה נפגש עם אנשים נפלאים ואיכותיים.

שם גם הכרתי את אביתר השותף שלי, וביחד חקרנו את שכונת הדר בחיפה, והבנו שאנחנו צוות מנצח. במסגרת ההשקעות שלנו, למדנו לקחת דירה שהכניסה שכירות חדשית של 1,800 ₪, ולהפוך אותה לנכס מניב של 5,000 ₪ בחודש.

כיום אנחנו מלווים משקיעים, שבדיוק כמונו, מבינים את היתרונות של הנדל"ן החיפאי בכלל ובשכונת הדר בפרט. בנוסף, נכנסנו לעולם תיווך ואנחנו יוזמים מהלכים נדל"ניים מול בעלי נכסים, כמו דירות פרטיות ובניינים שלמים. בגדול, אנחנו מבינים שעולם הנדל"ן פותח לנו כל הזמן דלתות נוספות! 

 

בנוסף, בחרתי להצטרף כמנטור בתכנית הליווי החצי שנתית של מכללת זמן לנדל"ן. 

זאת, מתוך תפישה שאם אני הצלחתי לעשות שינוי כל כך משמעותי וחיובי בחיי – כל אחד ואחת יכולים. תמיד היתה בי תשוקה לכוון ולהדריך אחרים להצלחה. לראות חבר שסייעתי לו בהכוונה, מצליח וקוטף את הפירות, זה הדבר הכי מספק שיש.

המקרה שלי הוא דוגמא טובה לכך שבכל אחד יש כוחות אותם הוא יכול לקחת להרבה כיוונים. הנדל"ן מאפשר לי לבטא את היכולות שלי ואני נהנה כל יום מחדש לפעול בתחום הזה.

לפרטים נוספים על תכנית הליווי החצי שנתית

שתיקח אותך יד ביד לעבר עסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלך


כדי לחסוך לקוראים שלנו הרבה זמן, תפרט בבקשה יותר על חקר השוק המעמיק שעשית. מה גרם לך בסופו של דבר לבחור ללמוד דווקא במכללת זמן לנדל"ן ולהצטרף לתכנית הליווי החצי שנתית שלהם?

הסיבה המרכזית היא יבגני גליקמן, המייסד של המכללה והמרצה הראשי בה.

יבגני מאד מדויק, יודע מה הוא אומר, עם מאות עסקאות מוצלחות מאחוריו. 

מצד אחד הוא חששן ומצד שני בעקבות הניסיון הרב שלו הוא זיקק שלבים מדוייקים ופשוטים איך לבצע עסקאות נדל"ן רווחיות עם סיכון שואף לאפס ועם הון עצמי נמוך.

זה נותן ביטחון, כי יבגני לא מוכר חלומות וחרטא. הוא לא אומר לך שכבר מחר אתה תהיה עשיר. 

אלא שבשביל להרוויח צריך לעבוד נכון ומדויק. הדיוק והנסיון של יבגני הם המתכון להצלחה שלך. בשביל להצליח יש מסלול שחייבים לעבור אותו.

מה שיפה בתכנית הליווי החצי שנתית של מכללת זמן לנדל"ן הוא שהם לא מביאים לך דג, אלא נותנים לך חכה ומלמדים אותך לדוג כדי שתוכל לתפוס בעצמך כמה דגים שרק תרצה. 

 

איך אתה, כבוגר "נדל"ן בקליק" של מכללת זמן לנדל"ן הצלחת במקום שבו רבים אחרים נכשלו? 

מה עזר לך להפוך למשקיע נדל"ן שמרוויח עשרות או מאות אלפי שקלים מכל עסקה?

עקביות והתמדה. שני דברים שאני קיבלתי מההורים שלי, ששניהם קצינים בכירים במשטרה.

דרך אגב, שניהם גם מאד תמכו בהסבת המקצוע שבחרתי לעשות ודחפו אותי לרוץ קדימה עם הדבר שאני מאמין בו. אני הייתי בר מזל, אבל הרבה פעמים כשאנחנו מנסים לעשות דברים גדולים כמו נדל"ן, אנחנו נשענים על פרדיגמות ילדות שלנו או מושפעים מדעות של אנשים בסביבתינו שלא בהכרח יודעים על מה הם מדברים. 

בדיוק בשביל להתמודד עם גורמים מעכבים כאלה או הורים פחות תומכים, קמה תכנית הליווי החצי שנתית שמעניקה לך סביבה תומכת ומדרבנת, גם אם אין לך אותה בבית. 

בתכנית הליווי תמצא את הסביבה שאתה רוצה להיות בה כדי להצליח. האווירה, המוטיבציה,

אנשים שבדיוק כמוך רוצים לעשות שינוי בחיים שלהם והם יעשו הכל כדי להגיע לאותו שינוי. 

לכולם שם יש את אותה מטרה – להתחיל לנוע בעולם הנדל"ן, ולכן הסיכויים של כל אחד מהם להצליח הם הרבה יותר גדולים, מאשר לבד עם עצמך. סיטואציה כזאת מכריחה אותך לקום ולזוז, לצאת מאיזור הנוחות שלך ולהתחיל לפעול.

דיברנו מקודם על האומץ שצריך בשביל לעשות הסבת מקצוע כזאת וגם להצליח בתחום. אילו כלים מנטליים עזרו לך?

הכלי הראשון הוא להבין מה ה"למה שלי". למה אני עושה את מה שאני עושה. אצלי לצורך העניין אלה הבנות שלי והמשפחה שלי. הרצון לחופש כלכלי ולעתיד טוב יותר עבורן. ברגע שיש "למה" מספיק חזק הוא מעניק לנו את הכוח להתגבר על הקשיים שבדרך.

הכלי השני הוא לרשום תכנית פעולה שבועית, חודשית, שנתית וגם 10 שנים קדימה כדי שיהיה לאן לשאוף. במסגרת תכניות העבודה האלה אני רושם מידי בוקר וערב יעדים ובודק עם עצמי במה התקדמתי ובמה לא, מה היה טוב ומה פחות, מה אני משמר ומה אני זורק.

כלי נוסף הוא כל הזמן להסתכל על חצי הכוס המלאה ולחגוג הצלחות קטנות. כי כל צעד ופעולה מקדמים אותנו אל היעד הנחשק וגם מכשלונות אנחנו יכולים ללמוד ולהתפתח.

את כל הכלים האלה ועוד, הטמעתי בתכנית הליווי החצי שנתית שמלמדת איך לפעול, לקום ולעשות גם כשאין כח ואיך לדרבן את עצמך כל הזמן להמשיך בדרך ליעד שלך – חיים טובים יותר בזכות עסקאות נדל"ן רווחיות.

נראה לי שאתה הצלחת כי אתה מאד חדור מטרה, אבל לי למשל יש עוד מיליון דברים אחרים על הראש. מה מבטיח לי שאני אצליח כמוך?

כוח הרצון וההתמדה שלך לפעול. בתכנית הליווי החצי שנתית אנחנו יודעים לתת את הכל כדי שתצליח. אנחנו מביאים אותך עד הבאר, אבל אתה תחליט אם לשתות או לא. אם אתה באמת רוצה לעשות את השינוי, אנחנו נוביל אותך וניתן לך את הכלים, השיטה וסדר הפעולות ואין סיבה שלא תצליח. אבל אתה חייב לעשות. רוצה להצליח? תפעל! בלי בלבולי מוח. 

הכל כמובן נעשה בהדרגתיות. הצעדים הראשונים יכולים להיות קצת קשים. בהתחלה עלול להיות לך טיפה בלבול כי אתה מקבל המון מידע רלוונטי וקונקרטי. אבל אנחנו נותנים להם סדרי עדיפויות ודרך פעולה לעבוד נכון כדי לעבור את כל השלבים בהצלחה. לכל אורך הדרך מקבלים כלים שהופכים את הכל ליותר פשוט וישים. אנחנו עוזרים לך להתניע ולעלות על המסילה. לכולם יש חוסר ביטחון התחלתי אבל אחרי 2-3 מפגשים הדברים מתחילים להתיישר.

גם אדם שרוצה להכנס לכושר ולא רץ בחייו מתחיל קודם מהליכה מהירה, ריצה קלה ואז מגביר קצב או מרחק עד ריצת מרתון אפילו. אבל בדרך לשם הוא יתאמץ, יאכל תזונה נכונה, ירצה להיות בסביבה של רצים אחרים שידרבנו אותו, לשמוע את הקשיים שלהם ואיך הם פתרו אותם כדי לא לעבוד כפול. ככה אנשים מצליחים בחיים. 

תבין, אנשים מגיעים מכל רחבי הארץ למפגשים פעם בשבועיים, ובין מפגש למפגש אשכרה מיישמים את כל השלבים בדרך לעסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלהם, והכל עם ליווי אישי של מנטורים, שיעורי בית ממוקדים והרבה תכנים עם ערך מוסף.

תוך כמה זמן אני אגיע לעסקה?

לעשות עסקה כל אחד יכול, השאלה היא האם העסקה תהיה רווחית… אתה יכול לעשות עסקה כבר מחר, אבל ככה לא תהיה לך וודאות לגבי הרווח. אתה חייב לדעת כמה הוצאות יהיו וכמה הכנסות יהיו, האם הדירה הזאת מותאמת לצרכים ולרצונות של השוק –  וזה דורש זמן. נדל"ן מצריך סבלנות, אבל יש לנו גם את הכלים לקדם אותך ולדחוף אותך לפעול.

יש פה דרך סדורה, לא קסמים מיידיים. יש פה שיטה מאד מדוייקת ומובנת שמי שיעשה אותה מ-א' ועד ת' בוודאות יעשה עסקה רווחית. כל עוד תעשה את כל הפעולות בלי לעגל פינות, אז אין כאן אולי – ההצלחה היא וודאית. 

לסיום, לאחרונה יש הייפ בלתי פוסק על שוק הנדל"ן בחדשות ובעיתונים. איך אני מנקה את הראש מרעשי הרקע האלה?

האמת היא שהזמן הכי טוב להשקיע בנדל"ן הוא עכשיו. אבל זה נכון לכל זמן נתון. כי תמיד יהיו עסקאות ותמיד יהיו הזדמנויות למי שיידע לזהות אותן. שוק הנדל"ן הישראלי הוא אחד הדברים הכי יציבים שיש. אם תפעל לפי השלבים של תכנית הליווי החצי שנתית, אז תדע תמיד לזהות את ההזדמנויות העומדות בפניך. לא כי הן יפלו עליך מהשמיים אלא כי אתה שולט בשוק שחקרת ותדע לראות אותן לפני כולם. דרך אגב, רוב ההייפ והבלאגן הוא רלוונטי לבניה חדשה והשיטה שלנו מתמקדת בדירות יד 2. אז כל מה שאומרים בחדשות צריך לסנן ולהפריד בין התחלות בנייה ולבין משקיעים ודירות יד שנייה. ואז התמונה יותר מתבהרת.

לפרטים נוספים על תכנית הליווי החצי שנתית

שתיקח אותך יד ביד לעבר עסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלך


הערה: המידע המפורט לעיל נועד לשם מתן אינפורמציה כללית בלבד ואין באמור משוםהבטחת תשואה או משום התחייבות לצמיחת רווחים או להחזר השקעה או משום הצעה או הזמנה . ט.ל.ח

הפוסט הכלים המנטליים שיעזרו לך להפוך למשקיע נדל"ן רווחי ולהגיע לשקט כלכלי הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
המסעדן שהפך למשקיע נדל"ן עם 8 נכסים בבעלותו – ההסבה המקצועית שתשנה את חייך https://mustnews.co.il/from-restaurant-to-realestate/ Wed, 30 Mar 2022 09:59:43 +0000 https://mustnews.co.il/?p=4701 תוכן שיווקי השנתיים האחרונות מוטטו הרבה מקצועות ועל הדרך ניפצו חלומות ושנים של עבודה קשה עבור הרבה מאד אנשים. אבל יש בודדים שניצלו את ההזדמנות לבצע הסבה מקצועית לתחום הכנסה מהיציבים ביותר שמעניק שקט נפשי – תחום ההשקעות בנדל"ן. ויש כאלה שלמזלם כבר עשו את הצעד הזה עוד לפני המשבר. אחד מאותם אנשים הוא משה […]

הפוסט המסעדן שהפך למשקיע נדל"ן עם 8 נכסים בבעלותו – ההסבה המקצועית שתשנה את חייך הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
תוכן שיווקי

השנתיים האחרונות מוטטו הרבה מקצועות ועל הדרך ניפצו חלומות ושנים של עבודה קשה עבור הרבה מאד אנשים. אבל יש בודדים שניצלו את ההזדמנות לבצע הסבה מקצועית לתחום הכנסה מהיציבים ביותר שמעניק שקט נפשי – תחום ההשקעות בנדל"ן. ויש כאלה שלמזלם כבר עשו את הצעד הזה עוד לפני המשבר.

אחד מאותם אנשים הוא משה בן מאיר, צעיר בן 38 נשוי +3 בנות.

מגיל 16 משה פעל בעולם המסעדנות – החל ממלצר עוד לפני השירות הצבאי ועד להפיכתו לזכיין ברשת בתי הקפה המובילה בישראל, תוך כדי שהוא מביא את הסניף שלו להיות אחד המצליחים ברשת. בהמשך פתח משה עוד מסעדות והצליח מאוד.

אבל אז, לאחר 20 שנה בעולם המסעדנות, הפך ליזם נדל״ן מצליח.

שמענו ממנו את סיפורו מעורר ההשראה על תעוזה לצאת מאיזור הנוחות ולהיכנס לתחום ההשקעות בנדל"ן, ועל הכלים המנטליים שסייעו לו להצליח.

שלום משה, זאת חתיכת החלטה למכור בית קפה מצליח, להפרד מהצלחה גדולה ולהפוך למשקיע נדל"ן. מאיפה היה לך את האומץ?

קודם כל, המזל הגדול שלי הוא שקיבלתי את ההחלטה הזאת עוד לפני שהקורונה פרצה לחיינו וביטלה לגמרי את המושג "ביטחון תעסוקתי". כך שהסיבות שלי היו שילוב של היגיון ורגש. 

מצד אחד, עבדתי במשך 20 שנים (חצי מהחיים שלי) בעולם המסעדנות והייתי הבעלים של מספר בתי קפה מצליחים, אבל גם בתקופת השגשוג הזאת, אין לך באמת שקט נפשי. אני רוצה לישון טוב בלילה בידיעה שאשתי, בנותיי ואני מסודרים ורגועים. אבל במציאות של היום בכלל, ושל עולם המסעדנות בכלל, החיים מלאי תהפוכות ואין רגע דל. 

אני יודע שהיום הכסף הרציני באמת נמצא בנדל"ן. הרי הכותרות בכל העיתונים צועקות שבגלל המשבר נוצרו התנאים הטובים ביותר בעשור האחרון להיכנס לתחום. עליית השוק מכניסה למשקיעי הנדל"ן רווחים שרק הולכים וגדלים עם הזמן ומייצרת להם הכנסה נוספת יציבה ומעניקה להם שקט נפשי. זה לא סתם.

 

אוקי. זה החלק של ההיגיון שבך, אבל לא כאב לך רגשית לעזוב את מפעל חייך עד לאותו הרגע?

תראה, בשלב מסוים בשנת 2019 פשוט התעייפתי מתחום המסעדנות. נכון, הייתי מאד טוב בו אבל הגעתי למצב שאני עובד בלי תשוקה, וזה הכי גרוע.  

החלטתי שאני לא יכול להמשיך עם המצב הזה ושאני רוצה לקום כל בוקר עם חיוך. גם לאהוב את מה שאני עושה וגם שזה יתגמל אותי בצורה הכי טובה שאפשר. ובגלל שאני טיפוס יסודי מטבעי, חרשתי את האינטרנט, חקרתי ובררתי איך הכי כדאי להכנס לעולם הנדל"ן עם סיכון שואף ל- 0 וממי הכי טוב ללמוד את התחום.

השקעות נדל"ן הן יציבות ורווחיות רק אם יודעים לעשות אותן כמו שצריך.

 

ומה גילית במחקר המעמיק שלך?

כל הבירורים הובילו למסקנה שכדאי מאד ללמוד ממישהו עם נסיון, שכבר הוכיח את עצמו בשטח. אז החלטתי ללמוד במסלול ההכשרה ההיברידי "נדל"ן בקליק" של מכללת זמן לנדל"ן, כי הוא מהוותיקים והמקצועיים שיש. אין ספק שזאת ההחלטה הכי טובה שקיבלתי – "נדל"ן בקליק" נתן לי המון כלים, אבל כמו הרבה אנשים אחרים, גם אני הרגשתי שמתאים לי יותר לפעול במסגרת קבוצתית, עם סביבה מנצחת.

 

לכן בהמשך גם הצטרפתי גם לתכנית הליווי החצי שנתית שלהם, שמלווה אותך יד ביד כל הדרך עד לעסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלך, ושבמסגרתה אתה נפגש עם אנשים נפלאים ואיכותיים.

שם גם הכרתי את אביתר השותף שלי, וביחד חקרנו את שכונת הדר בחיפה, והבנו שאנחנו צוות מנצח. במסגרת ההשקעות שלנו, למדנו לקחת דירה שהכניסה שכירות חדשית של 1,800 ₪, ולהפוך אותה לנכס מניב של 5,000 ₪ בחודש.

כיום אנחנו מלווים משקיעים, שבדיוק כמונו, מבינים את היתרונות של הנדל"ן החיפאי בכלל ובשכונת הדר בפרט. בנוסף, נכנסנו לעולם תיווך ואנחנו יוזמים מהלכים נדל"ניים מול בעלי נכסים, כמו דירות פרטיות ובניינים שלמים. בגדול, אנחנו מבינים שעולם הנדל"ן פותח לנו כל הזמן דלתות נוספות! 

 

בנוסף, בחרתי להצטרף כמנטור בתכנית הליווי החצי שנתית של מכללת זמן לנדל"ן. 

זאת, מתוך תפישה שאם אני הצלחתי לעשות שינוי כל כך משמעותי וחיובי בחיי – כל אחד ואחת יכולים. תמיד היתה בי תשוקה לכוון ולהדריך אחרים להצלחה. לראות חבר שסייעתי לו בהכוונה, מצליח וקוטף את הפירות, זה הדבר הכי מספק שיש.

המקרה שלי הוא דוגמא טובה לכך שבכל אחד יש כוחות אותם הוא יכול לקחת להרבה כיוונים. הנדל"ן מאפשר לי לבטא את היכולות שלי ואני נהנה כל יום מחדש לפעול בתחום הזה.

לפרטים נוספים על תכנית הליווי החצי שנתית

שתיקח אותך יד ביד לעבר עסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלך


כדי לחסוך לקוראים שלנו הרבה זמן, תפרט בבקשה יותר על חקר השוק המעמיק שעשית. מה גרם לך בסופו של דבר לבחור ללמוד דווקא במכללת זמן לנדל"ן ולהצטרף לתכנית הליווי החצי שנתית שלהם?

הסיבה המרכזית היא יבגני גליקמן, המייסד של המכללה והמרצה הראשי בה.

יבגני מאד מדויק, יודע מה הוא אומר, עם מאות עסקאות מוצלחות מאחוריו. 

מצד אחד הוא חששן ומצד שני בעקבות הניסיון הרב שלו הוא זיקק שלבים מדוייקים ופשוטים איך לבצע עסקאות נדל"ן רווחיות עם סיכון שואף לאפס ועם הון עצמי נמוך.

זה נותן ביטחון, כי יבגני לא מוכר חלומות וחרטא. הוא לא אומר לך שכבר מחר אתה תהיה עשיר. 

אלא שבשביל להרוויח צריך לעבוד נכון ומדויק. הדיוק והנסיון של יבגני הם המתכון להצלחה שלך. בשביל להצליח יש מסלול שחייבים לעבור אותו.

מה שיפה בתכנית הליווי החצי שנתית של מכללת זמן לנדל"ן הוא שהם לא מביאים לך דג, אלא נותנים לך חכה ומלמדים אותך לדוג כדי שתוכל לתפוס בעצמך כמה דגים שרק תרצה. 

 

איך אתה, כבוגר "נדל"ן בקליק" של מכללת זמן לנדל"ן הצלחת במקום שבו רבים אחרים נכשלו? 

מה עזר לך להפוך למשקיע נדל"ן שמרוויח עשרות או מאות אלפי שקלים מכל עסקה?

עקביות והתמדה. שני דברים שאני קיבלתי מההורים שלי, ששניהם קצינים בכירים במשטרה.

דרך אגב, שניהם גם מאד תמכו בהסבת המקצוע שבחרתי לעשות ודחפו אותי לרוץ קדימה עם הדבר שאני מאמין בו. אני הייתי בר מזל, אבל הרבה פעמים כשאנחנו מנסים לעשות דברים גדולים כמו נדל"ן, אנחנו נשענים על פרדיגמות ילדות שלנו או מושפעים מדעות של אנשים בסביבתינו שלא בהכרח יודעים על מה הם מדברים. 

בדיוק בשביל להתמודד עם גורמים מעכבים כאלה או הורים פחות תומכים, קמה תכנית הליווי החצי שנתית שמעניקה לך סביבה תומכת ומדרבנת, גם אם אין לך אותה בבית. 

בתכנית הליווי תמצא את הסביבה שאתה רוצה להיות בה כדי להצליח. האווירה, המוטיבציה,

אנשים שבדיוק כמוך רוצים לעשות שינוי בחיים שלהם והם יעשו הכל כדי להגיע לאותו שינוי. 

לכולם שם יש את אותה מטרה – להתחיל לנוע בעולם הנדל"ן, ולכן הסיכויים של כל אחד מהם להצליח הם הרבה יותר גדולים, מאשר לבד עם עצמך. סיטואציה כזאת מכריחה אותך לקום ולזוז, לצאת מאיזור הנוחות שלך ולהתחיל לפעול.

דיברנו מקודם על האומץ שצריך בשביל לעשות הסבת מקצוע כזאת וגם להצליח בתחום. אילו כלים מנטליים עזרו לך?

הכלי הראשון הוא להבין מה ה"למה שלי". למה אני עושה את מה שאני עושה. אצלי לצורך העניין אלה הבנות שלי והמשפחה שלי. הרצון לחופש כלכלי ולעתיד טוב יותר עבורן. ברגע שיש "למה" מספיק חזק הוא מעניק לנו את הכוח להתגבר על הקשיים שבדרך.

הכלי השני הוא לרשום תכנית פעולה שבועית, חודשית, שנתית וגם 10 שנים קדימה כדי שיהיה לאן לשאוף. במסגרת תכניות העבודה האלה אני רושם מידי בוקר וערב יעדים ובודק עם עצמי במה התקדמתי ובמה לא, מה היה טוב ומה פחות, מה אני משמר ומה אני זורק.

כלי נוסף הוא כל הזמן להסתכל על חצי הכוס המלאה ולחגוג הצלחות קטנות. כי כל צעד ופעולה מקדמים אותנו אל היעד הנחשק וגם מכשלונות אנחנו יכולים ללמוד ולהתפתח.

את כל הכלים האלה ועוד, הטמעתי בתכנית הליווי החצי שנתית שמלמדת איך לפעול, לקום ולעשות גם כשאין כח ואיך לדרבן את עצמך כל הזמן להמשיך בדרך ליעד שלך – חיים טובים יותר בזכות עסקאות נדל"ן רווחיות.

נראה לי שאתה הצלחת כי אתה מאד חדור מטרה, אבל לי למשל יש עוד מיליון דברים אחרים על הראש. מה מבטיח לי שאני אצליח כמוך?

כוח הרצון וההתמדה שלך לפעול. בתכנית הליווי החצי שנתית אנחנו יודעים לתת את הכל כדי שתצליח. אנחנו מביאים אותך עד הבאר, אבל אתה תחליט אם לשתות או לא. אם אתה באמת רוצה לעשות את השינוי, אנחנו נוביל אותך וניתן לך את הכלים, השיטה וסדר הפעולות ואין סיבה שלא תצליח. אבל אתה חייב לעשות. רוצה להצליח? תפעל! בלי בלבולי מוח. 

הכל כמובן נעשה בהדרגתיות. הצעדים הראשונים יכולים להיות קצת קשים. בהתחלה עלול להיות לך טיפה בלבול כי אתה מקבל המון מידע רלוונטי וקונקרטי. אבל אנחנו נותנים להם סדרי עדיפויות ודרך פעולה לעבוד נכון כדי לעבור את כל השלבים בהצלחה. לכל אורך הדרך מקבלים כלים שהופכים את הכל ליותר פשוט וישים. אנחנו עוזרים לך להתניע ולעלות על המסילה. לכולם יש חוסר ביטחון התחלתי אבל אחרי 2-3 מפגשים הדברים מתחילים להתיישר.

גם אדם שרוצה להכנס לכושר ולא רץ בחייו מתחיל קודם מהליכה מהירה, ריצה קלה ואז מגביר קצב או מרחק עד ריצת מרתון אפילו. אבל בדרך לשם הוא יתאמץ, יאכל תזונה נכונה, ירצה להיות בסביבה של רצים אחרים שידרבנו אותו, לשמוע את הקשיים שלהם ואיך הם פתרו אותם כדי לא לעבוד כפול. ככה אנשים מצליחים בחיים. 

תבין, אנשים מגיעים מכל רחבי הארץ למפגשים פעם בשבועיים, ובין מפגש למפגש אשכרה מיישמים את כל השלבים בדרך לעסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלהם, והכל עם ליווי אישי של מנטורים, שיעורי בית ממוקדים והרבה תכנים עם ערך מוסף.

תוך כמה זמן אני אגיע לעסקה?

לעשות עסקה כל אחד יכול, השאלה היא האם העסקה תהיה רווחית… אתה יכול לעשות עסקה כבר מחר, אבל ככה לא תהיה לך וודאות לגבי הרווח. אתה חייב לדעת כמה הוצאות יהיו וכמה הכנסות יהיו, האם הדירה הזאת מותאמת לצרכים ולרצונות של השוק –  וזה דורש זמן. נדל"ן מצריך סבלנות, אבל יש לנו גם את הכלים לקדם אותך ולדחוף אותך לפעול.

יש פה דרך סדורה, לא קסמים מיידיים. יש פה שיטה מאד מדוייקת ומובנת שמי שיעשה אותה מ-א' ועד ת' בוודאות יעשה עסקה רווחית. כל עוד תעשה את כל הפעולות בלי לעגל פינות, אז אין כאן אולי – ההצלחה היא וודאית. 

לסיום, לאחרונה יש הייפ בלתי פוסק על שוק הנדל"ן בחדשות ובעיתונים. איך אני מנקה את הראש מרעשי הרקע האלה?

האמת היא שהזמן הכי טוב להשקיע בנדל"ן הוא עכשיו. אבל זה נכון לכל זמן נתון. כי תמיד יהיו עסקאות ותמיד יהיו הזדמנויות למי שיידע לזהות אותן. שוק הנדל"ן הישראלי הוא אחד הדברים הכי יציבים שיש. אם תפעל לפי השלבים של תכנית הליווי החצי שנתית, אז תדע תמיד לזהות את ההזדמנויות העומדות בפניך. לא כי הן יפלו עליך מהשמיים אלא כי אתה שולט בשוק שחקרת ותדע לראות אותן לפני כולם. דרך אגב, רוב ההייפ והבלאגן הוא רלוונטי לבניה חדשה והשיטה שלנו מתמקדת בדירות יד 2. אז כל מה שאומרים בחדשות צריך לסנן ולהפריד בין התחלות בנייה ולבין משקיעים ודירות יד שנייה. ואז התמונה יותר מתבהרת.

לפרטים נוספים על תכנית הליווי החצי שנתית

שתיקח אותך יד ביד לעבר עסקת הנדל"ן הרווחית הראשונה שלך


הערה: המידע המפורט לעיל נועד לשם מתן אינפורמציה כללית בלבד ואין באמור משוםהבטחת תשואה או משום התחייבות לצמיחת רווחים או להחזר השקעה או משום הצעה או הזמנה . ט.ל.ח

הפוסט המסעדן שהפך למשקיע נדל"ן עם 8 נכסים בבעלותו – ההסבה המקצועית שתשנה את חייך הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
האמא שקנתה 2 דירות תוך חצי שנה ומכרה ברווח של 130,000 ש״ח בלי הון עצמי https://mustnews.co.il/%d7%94%d7%96%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%90%d7%9e%d7%90-%d7%a9%d7%a7%d7%a0%d7%aa%d7%94-2-%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%aa%d7%95%d7%9a-%d7%97%d7%a6%d7%99-%d7%a9%d7%a0%d7%94-%d7%95%d7%9e%d7%9b%d7%a8/ Mon, 07 Mar 2022 10:00:00 +0000 https://mustnews.co.il/?p=3737 אינה מילר: ״עשיתי בחצי שנה 2 עסקאות נדל״ן, הדירה הראשונה שקניתי הייתה בכלל ללא הון עצמי.״ הרבה מומחים, עסקנים ואפילו אנחנו התקשינו להאמין כששמענו את זה, אבל האמא הצעירה הזאת (רק בת 39) הרוויחה בחצי שנה האחרונה כפול 4 יותר ממה שרוב הישראלים מרוויחים ויש לה בשורה בשבילכם: ״אם תלמדו איך לעבוד נכון ותשימו רגע […]

הפוסט האמא שקנתה 2 דירות תוך חצי שנה ומכרה ברווח של 130,000 ש״ח בלי הון עצמי הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>

אינה מילר: ״עשיתי בחצי שנה 2 עסקאות נדל״ן, הדירה הראשונה שקניתי הייתה בכלל ללא הון עצמי.״

הרבה מומחים, עסקנים ואפילו אנחנו התקשינו להאמין כששמענו את זה, אבל האמא הצעירה הזאת (רק בת 39) הרוויחה בחצי שנה האחרונה כפול 4 יותר ממה שרוב הישראלים מרוויחים

ויש לה בשורה בשבילכם: ״אם תלמדו איך לעבוד נכון ותשימו רגע את הסקפטיות בצד, אין סיבה שלא תביאו הביתה לפחות עוד 100,000 שקלים בשנה מנדל״ן בלי להוציא שקל אחד מהכיס. פשוט אין.״ האמנם?

 

תגידי, איך אמא צעירה בכלל הגיע לסכומים האלה?
״תראה, ה'אמא' הזאת הייתה אחת שלא מבינה כלום בדירות ואקזיטים, עובדת כל יום מ8:00-17:00 בתקווה לקנות דירה ממשכורת שלא משתנה מחודש לחודש יותר מדי. שנים העדפתי להימנע מהגדלת ראש, ככה זה שבסוף עשיתי את זה מוכיח שכל אחד יכול.״

כל האנשים שאני מכיר שמתעסקים בנדל״ן היו צריכים הרבה כסף כדי להתחיל. אצלך זה גם היה ככה?
״אני התחלתי האמת בלי הון עצמי וזה ממש פשוט לפעול ככה, אנשים פשוט לא מכירים את הטריקים הקטנים איך עושים את זה. היום אני יכולה להגיד בפה מלא שלא צריך להביא אפילו שקל אחד מהבית ואפשר לעשות את זה בלי כסף בכלל, צריך רק אומץ ורצון.״

נו, אז גלי לנו… איך את מצליחה איפה שכולם מפחדים אפילו לנסות?
״אני ממש לא הרגשתי שום סיכון, כי ברגע שעושים את זה לפי השלבים שלמדתי בתוכנית ולא סוטים 'ימינה שמאלה' אין שום בעיה, הכל מחושב מהתחלה ועד הסוף. למעשה, אחרי שסיימתי את מסלול ההכשרה שלי עשיתי מיד עסקה ללא הון עצמי ובלי להוציא כסף, אחרי חצי שנה כבר היו לי 2 חוזים חתומים ועסקאות סגורות.

תבין כל מה שצריך לעשות כדי להבטיח שיהיה 0% סיכון בהשקעה זה להיצמד ל-5 שלבים פשוטים. הראשון זה 'בחירת מטרה'. כלומר, כמה אני רוצה להרוויח? 100,000? אולי 200,000? חייבת להיות מטרה ספציפית.

השלב השני הוא 'ניתוח שוק', אני אוסף את המידע, 'מעכלת' אותו, מגיעה למסקנות ואחרי שאני מבינה מה אני רוצה לעשות אני יכולה להתקדם לשלב השלישי שנקרא 'חתירה לעסקה' שבה אני מחפשת וגם מוצאת נכס שמתאים לי – לפי המטרה שהצבתי ולפי מה שהבנתי מניתוח השוק.

השלב הרביעי הוא שלב 'ניהול ההשקעה' זה השלב שבו אני מזכירה לעצמי שאני היחידה שאחראית על העסקה שלי ושאף אחד לא יעזור לי לא הקבלן, לא העו״ד ולא אף אחד אחר. אני נסגרת עם עצמי על התקציב שאני צריכה להשיג ומשיגה מימון מאחד ממסלולי המימון האפשריים. השלב החמישי הוא ״סגירת העסקה ורווח״ זה השלב האחרון בו אני סוגרת את הפרטים האחרונים, סוגרת את העסקה ונשארת עם כמה בין 80 ל-150 אלף שקלים רווח אחרי מס״

אינה מילר: ״זוהי שיטת 5 השלבים לעסקת נדל״ן מוצלחת, רווחית, ב-0% סיכון!״
 

מעניין, וכמה כסף הצלחת לראות מהעסקה הראשונה?
״מהעסקה הראשונה הצלחתי להרוויח בין 100 ל-130 אלף שקל אחרי מיסים, אחרי השבחה ואחרי כל מה שהיה דרוש.״

ומאז הצלחת לעשות עוד עסקאות או שזה היה מזל חד פעמי של מתחילים?
״ברור. את העסקה האחרונה קניתי לאחרונה בעזרת משקיע שמצאתי בקבוצת הוואטס אפ של מסלול הכשרה שבו למדתי להשקיע בנדל״ן. בקבוצה הזאת היו כמה אנשים שיש להם כסף ובעקבות תגובה שכתבתי בקבוצה הוא פנה אלי. למעשה, השגתי את העסקה ורק אחר כך השגתי את המשקיע ומשם זה זרם בקלות״

 

אמרת לי לפני הראיון שאת טובה במו״מ, איך זה השפיע?
״אפשר להגיד שלקנות דירה ב-100 אלף שקל מתחת למחיר השוק (שזה אומר מתחת לממוצע המחירים של דירות דומות באזור) זה יכולת מו״מ טובה. האמת, מרוב שהעסקה הזאת הייתה משתלמת אני קוראת לה 'עסקת סיבוב' כי הדירה הייתה כבר אחרי שיפוץ ואפילו הושכרה אז לא הייתי צריכה להשקיע שם בכלל. פשוט גרמתי לכסף לעבור ממקום אחד למקום אחר וקיבלתי על זה תשלום יפה מאוד.״

בהתחשב בזה שאת גם עובדת במשרה מלאה, האם חשבת להפוך את זה למקצוע מרכזי?
״אני לא שוללת. אני רואה הרבה אנשים בתחום שהתחילו בדיוק כמוני הגיעו להון מוערך של מיליונים. אחרי שאתה מתחיל ועושה את העסקה הראשונה יש לך כבר כוח להתגלגל בכוחות עצמך ומהר מאוד אתה יכול להגיע ל10-30 עסקאות בשנה שכל אחת מהן יכולה להניב לך בין 80 ל-150 אלף שקל אחרי מיסים. זה אומר שבחישוב פשוט בשנה פחות מוצלחת אתה יכול להרוויח מיליון שקלים.

וכמה זמן השקעה זה דרש ממך להגיע לתוצאות האלה?
״תראה, בגלל שאני בן אדם עובד הייתי נוסעת לפעמים באמצע שבוע אבל בעיקר בימי שישי. זה אומר שפעם בשבוע הייתי נוסעת לבדוק עסקאות. לדעתי כל בן אדם בכל סיטואציה יכול לעשות את זה בחיים שלו. אני מאמינה שכשיש רצון, אין משהו שיכול לעמוד בפני בן אדם, בנדל״ן ספציפית הזמן הוא ממש לא הבעיה״

וואו נשמע טוב, האם גם אני יכול להצליח בעולם הזה? מה אני צריך לדעת?
״ברור כל אחד יכול, לא צריך תואר, לא צריך להיות גאון גדול, לא צריך הרבה כסף וגם לא צריך להשקיע הרבה זמן. כל מה שצריך זה שיהיה לך 3 דברים – הראשון זה רצון אפילו רעב להצליח, מטרה מול העיניים ויכולת התמדה. כל החברים שלי שהצליחו בתחום תמיד מספרים על 3 העקרונות האלה כמשהו שליווה אותם לאורך כל הדרך עד להצלחה.״

אם תמשיכי בקצב של מה שאת עושה היום, איפה את רוצה להגיע בעוד 10 שנים מהיום?
״עוד 10 שנים הייתי רוצה להרוויח עוד כמה מיליונים טובים, אני בטוחה שנדל״ן יכול לקחת אותי לשם אם אני אעשה כל מה שלמדתי, לא אפחד ואקפוץ למים בכל הזדמנות – אני לא רואה שום סיבה שלא.

בנוסף, הייתי רוצה להגיע למצב שאני קונה דירה לעצמי בכסף שאני הרווחתי, בלי משכנתא. בנתיים יש לי קצת זמן כי ידוע שדירה נורמלית בארץ לא יורדת מ-2.5 מיליון שקלים. קשה לי להגיד במדויק תוך כמה זמן אני אגיע לדירה משלי כי אני גם עובדת במשרה מלאה ובשבילי נדל״ן זו עבודה צדדית, לכן אני חושבת שבתור אחת שנכנסה לעולם הנדל״ן לא מזמן בלי הון עצמי ותוך חצי שנה סגרתי 2 עסקאות עם רווח של 180 אלף שקלים… אני חושבת שבקצב הזה תוך 5-6 שנים אני יכולה להגיע ליעד שהצבתי לעצמי.״

תקשיבי זה מדהים! עשיתי לי חשק גם, אם אני רוצה לעשות את הצעד הראשון בתחום… איך אני מתחיל?
"לא הייתי אומרת לך למהר ולקפוץ ישר למים, אתה יכול לעשות את המיני קורס החינמי שאני עשיתי של ״נדל״ן בקליק״ להבין איך העולם הזה עובד ואז לעשות את הצעד הראשון."

 

השאירו פרטיכם לקבלת סדרת הסרטונים החינמית ומדריך 5 השלבים לרכישת נכס במהירות 


הפוסט האמא שקנתה 2 דירות תוך חצי שנה ומכרה ברווח של 130,000 ש״ח בלי הון עצמי הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
חשיפה בלעדית: הניסוי החברתי של אלון גל שמשגע את המדינה https://mustnews.co.il/pritza-calcalit-neasuy/ Thu, 24 Feb 2022 08:46:16 +0000 https://mustnews.co.il/?p=4529 תוכן שיווקי רוצים לצאת מהמינוס? מחפשים איך לגרום לכסף שלכם לעבוד בשבילכם? אלון גל טוען, שלא משנה מי אתם, מה אתם וכמה אתם מרוויחים, אין אדם בישראל שלא יכול להגיע לחופש כלכלי, כך שיוקר המחיה בארץ יפסיק להטריד אותו. עבור מעמד הביניים, זו בשורה חסרת תקדים במידה ואכן "המאמן הלאומי" יצליח לעמוד בהבטחה שלו. אחרי […]

הפוסט חשיפה בלעדית: הניסוי החברתי של אלון גל שמשגע את המדינה הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>

תוכן שיווקי

רוצים לצאת מהמינוס? מחפשים איך לגרום לכסף שלכם לעבוד בשבילכם? אלון גל טוען, שלא משנה מי אתם, מה אתם וכמה אתם מרוויחים, אין אדם בישראל שלא יכול להגיע לחופש כלכלי, כך שיוקר המחיה בארץ יפסיק להטריד אותו. עבור מעמד הביניים, זו בשורה חסרת תקדים במידה ואכן "המאמן הלאומי" יצליח לעמוד בהבטחה שלו. אחרי משפחה חורגת, האם זהו הלהיט הבא מבית היוצר של גל? תשמעו מה יש לו לומר ותחליטו בעצמכם.

מהפכה חברתית. אין דרך טובה יותר לתאר את מה שאלון גל מנסה לעשות פה. אחרי 10 שנים של עלייה מטאורית ביוקר המחיה בכלל ובמחירי הנדל"ן בפרט, מה שגרם לטענתו למצב שבו מעמד הביניים עומד לפני קריסה כלכלית, הגיע הזמן לפתרון חד, יעיל, מהיר ומהפכני.

זה לא סוד שהנושא הכי חם במדינה הוא יוקר המחיה. בשיחות חולין בבתי הקפה, בארוחות שישי משפחתיות או בדיונים בכנסת, תמיד חוזר הנושא – המחירים של הכל לא מפסיקים לעלות בזמן שהמשכורות נשארות כמעט אותו הדבר. איך למען השם אזרח במדינת ישראל יכול ליצור לעצמו את הביטחון הכלכלי שמגיע לו?  

אלון גל הוא ממש לא דמות אנונימית, ואחרי שמכירים אותו מעט באופן אישי, הערפל מתבהר ופתאום יותר ברור מדוע הוא החל במיזם חדש ומאתגר כמו "הפריצה הכלכלית שלי". אחרי 20 שנות עשייה ולמעלה ממיליון וחצי אנשים שאלון אימן, ליווה והנחה בסדנאות, הוא החליט להנגיש את הידע שצבר בפרויקט חינמי לחלוטין לקהל הרחב! 

גל הקדיש את 20 השנים האחרונות של חייו לשיפור החיים האישיים והכלכליים של עשרות אלפי אנשים, מול המצלמה או בחדרי חדרים, באופן אישי או בכנסים והרצאות מול אולמות מלאים. היום, הוא רוצה להגיע לסלון של כולנו כדי להוביל אותנו ליעד הנחשק מכולם – ביטחון כלכלי. או במילים אחרות "שכל אחד מאיתנו ינצח את יוקר המחיה בארץ"

את השיטה שלו, שהייתה שמורה עד היום רק לאנשי מקצוע או לבעלי האינטרסים, הוא חושף לראשונה לציבור בסדרת ווידאו רבת תעוזה, שעוררה עליו את חמת אפה של תעשייה שלמה. כעת, הגיע הזמן לברר, למה הוא עושה את זה?

לדברי גל, "עוד משהיינו קטנים, כולנו חונכנו שאם נעבוד כל יום, נוכל להתקיים בכבוד. שזה בהכרח המקור ליציבות, לביטחון כלכלי, לעתיד טוב יותר. לצערי, לרוב, אין שקר גדול יותר מזה."

זה "שקר" מבחינתך? אתה יודע שאתה מסתבך פה עם רוב עם ישראל 🙂

"לא, זה לא השקר. מה פתאום. פשוט בגלל מה שאמא ואבא לימדו אותנו שהיינו קטנים (כי זה מה שלימדו אותם שהם היו קטנים), רובנו עושים את זה עקום, לא מתנהלים נכון עם הכסף שלנו, ונכנסים לבור כלכלי."

למה אתה מתכוון? איזה בור?

"בור של חובות והלוואות ששוחק לנו את הנטו ואיכות החיים. ידעת ש-80% מהישראלים מתגלגלים מחוב לחוב כשהם מנסים להחזיק את הראש מעל המים? ועדיין לא דיברנו על ההלוואה הנוראית מכולן, זאת ש"הורגת" כלכלית 50% משפחות אחת אחרי השנייה. אתה יודע מה ההלוואה הכי נוראית במשק? וגרוע מזה, הלוואה שהיא 'נסתרת' מעיני הציבור ואנשים ממשיכים להיות פראיירים כשהם לוקחים אותה שוב ושוב בלי הפסקה?"

אתה הולך לספר לי או שאני לא אשן בלילה מרוב סקרנות?

"ה-מ-י-נ-ו-ס. משפחה ממוצעת תשלם במהלך חייה 200-400 אלף שקלים רק על 'הזכות' להיות במינוס. לא יודע מה איתך, אבל כל פעם שאני שומע או מספר את הנתון הזה, אז אני ישן קצת פחות טוב בלילה. 2500 שקל בממוצע הולכים כל חודש רק על ריביות. אתה קולט? 2500 שקל נזרקים לפח כל חודש.

ומה לגבי יוקר המחיה בארץ? מה עם אוכל, חשמל, מים וארנונה, חוגים, גנים, צהרונים, משפחתון, ביטוחים, חיתולים, דלק, תקשורת, גז? תוסיף את כל אלה ולא פלא שחצי מעם ישראל נמצא במינוס כל חייו…"

לצפייה במיני קורס בנושא "הפריצה הכלכלית שלי" לחצו כאן>>

טוב, הבנתי את הצרה של ההחזרים, הריביות וההוצאות הגבוהות (מאוד). מה שאני לא מבין זה, מה כבר אפשר לעשות אחרת? 

"אני אומר שצריך לעשות את זה נכון. משפחה שעושה את זה לא נכון, תיכנס לחובות לכל החיים. משפחה שתעשה את זה נכון כמו שאני מלמד בסדרת הסרטונים של 'הפריצה הכלכלית שלי', תתחיל לבנות לעצמה נכסים, ביטחון ויום אחד גם כנראה תגיע לעצמאות כלכלית.

איך עושים את זה? כל מה שצריך לעשות זה ללמוד איך להתנהל נכון מבחינה כלכלית, להתחיל לחסוך את הכסף שהרווחנו בזעת אפנו, לחסל איתו את המינוס ואז להשקיע את השאר בחוכמה ולייצר תשואה על הכסף עד שיהיה לנו הון עצמי שיספק לנו ביטחון כלכלי."

זה נשמע פשוט כשאתה מציג את זה ככה.

"זה באמת פשוט, אבל זה אומר קצת להפעיל את הראש וללכת נגד הזרם, שזה כבר פחות פשוט."

ומה אם אני לא יודע להשקיע?

"בלי להיות וורן באפט, כל אחד יכול לבצע כמה השקעות פשוטות ונבונות כדי להתחיל לייצר תשואה של 5% וצפונה. אני מדבר על זה אגב בסרטונים."

אוקי, מודה שהצלחת לסקרן אותי. מה הצעד הראשון?

"כנס לצפות בסדרת הסרטונים החדשה שלי. היא בחינם, יש בה תוכן שמעולם לא שחררתי בעבר, ואחרי שתראה אותה תבין בדיוק איך אפשר לעשות את זה"

איך אני מגיע לסרטונים האלה?

"זה קל. תירשם בדף הזה, והסרטון הראשון יישלח אליך לתיבת המייל. יש בסרטונים האלה כל כך הרבה תוכן שימושי ויישומי, ככה שגם אם תיקח איתך רק טיפ קטן משם, אתה תתחיל לראות שיפור בחשבון הבנק באופן מיידי. איך להגדיל הכנסה, איך לסגור את המינוס אחת ולתמיד, איך לעלות על המסלול לעבר עצמאות כלכלית מלאה. יש שם הכל."

תשמע… שווה בדיקה הדבר הזה. 

"אני יודע שהנושא של יוקר המחיה בארץ הוא נושא רגיש, השקעתי המון בסרטונים האלה ובפרויקט הזה, אני באמת רוצה לעזור לך ולכולם להגיע לביטחון כלכלי מהר כנגד כל הסיכויים. יש פה שיטה מוכחת, עשיתי את זה אין ספור פעמים בעבר, ועכשיו הגיע הזמן שאעשה את זה איתך ועם כל עם ישראל. יאללה בוא ניגש לעבודה :)"

ומה הולך להיות שונה הפעם שלא היה קודם?

“בקצרה? כל הידע והכלים שצברתי ב- 20 שנה האחרונות, עכשיו נגישים ב-100% בפעם הראשונה לציבור הרחב, גם לך. כל הסודות, כל הטריקים, כל האמת, בלי חארטה. לא סתם קוראים לתוכנית הזאת "הפריצה כלכלית שלי".

**לזמן מוגבל: לרישום מיידי וחינמי לסדרת שלי לחצו כאן

איך מגיעים לסרטונים האלה?

“זה ממש פשוט: נרשמים פה, ומקבלים גישה מיידית לסרטון הראשון- ה"מחלה הסופנית" שמונעת ממעמד הביניים להגיע לעצמאות כלכלית מלאה. ויש מקום לכולם.”

מילה לסיום?

“מספיק שעזרתי עם הכתבה הזאת למשפחה אחת בלבד להגיע לבטחון כלכלי ובאמת להנות מהכסף שבשבילו עבדו כל החיים, ומבחינתי עשיתי את שלי.”

הערה: המידע המפורט לעיל נועד לשם מתן אינפורמציה כללית בלבד ואין באמור משוםהבטחת תשואה או משום התחייבות לצמיחת רווחים או להחזר השקעה או משום הצעה או הזמנה . ט.ל.ח

הפוסט חשיפה בלעדית: הניסוי החברתי של אלון גל שמשגע את המדינה הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
צינור החמצן שמאפשר לרכוש דירה לכל ילד https://mustnews.co.il/home-for-every-child/ Tue, 28 Dec 2021 10:54:31 +0000 https://mustnews.co.il/?p=4316 כך הישראלים מצליחים להוריש דירות, גם אם יש להם 5 ילדים שוק הנדל״ן לוהט וישראלים רבים מנסים לענות על השאלה איך למקסם את הרווח על הכסף שלהם, כדי שיוכלו לעזור לילד שלהם לרכוש בית. זאת בזמן ששיאי רכישות נדל״ן נשברים מדי חודש, עוד ועוד ערים מצטרפות ושוברות את מדדי הרכישה, מה שהופך אותן לבלתי מושגות. […]

הפוסט צינור החמצן שמאפשר לרכוש דירה לכל ילד הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>

כך הישראלים מצליחים להוריש דירות, גם אם יש להם 5 ילדים

שוק הנדל״ן לוהט וישראלים רבים מנסים לענות על השאלה איך למקסם את הרווח על הכסף שלהם, כדי שיוכלו לעזור לילד שלהם לרכוש בית. זאת בזמן ששיאי רכישות נדל״ן נשברים מדי חודש, עוד ועוד ערים מצטרפות ושוברות את מדדי הרכישה, מה שהופך אותן לבלתי מושגות.

יצאנו לבדוק איך אבא לחמישה ילדים מצליח לסלול את הדרך לדירה לכל אחד מחמשת ילדיו.

"זאת הדרך היחידה בה אני יכול להשיג דירה לכל ילד וברוך השם יש לי 5 כאלה" – מספר לנו בגילוי לב יזם, מנטור ומלווה המשקיעים, אביתר דור כאשר אנחנו נפגשים איתו לסיור באחד האזורים הלוהטים של שוק הנדל״ן בחיפה.
״אצלנו בציבור המאמין, להשיג דירה לכל ילד כבר הפך לסטנדרט במציאות בלתי אפשרית, בטח עבור אוכלוסיות שיש להם מספר גבוה של ילדים ברוך השם״.

"פעם היה יותר קל לעשות את זה. אבל היום, גם אם אנשים יעבדו נורא קשה, אפילו בעבודות מכובדות מאד, כנראה שהם לא יצליחו להשיג דירות ל-5 ילדים. אבל אם פועלים קצת אחרת ומכירים את השיטה שאני למדתי, אפשר להגיע דיי מהר להשקעה נדל"נית ראשונה ומשם להתחיל להתגלגל לעבר האחרות ולהרוויח. כי הרי דירה אחת לא תעזור למשפחה לממש את חלום הדירה לכל ילד שכל כך מתרחק במציאות הקשה של היום״

עד לפני שנה אביתר היה בכלל משווק של מוצרים לבתי כנסת ועם הקורונה ושינוי המושגים ״בטחון״ ו-״יציבות״ למד את השיטה והתחיל להתרחב בעולם הנדל״ן.

evyatar-article-04
צילום: עפרה מוסקוביץ'

למה החלטת להשקיע בנדל"ן כדי להשיג דירה לכל ילד?

תבין, גדלתי בבית חקלאי, כל החיים שלי אמרו לי שעבודה זה הדבר הכי חשוב, העיקר שתעבוד. התעסקתי בהוראה, בריפוי בעיסוק (זה מה שלמדתי באוניברסיטה) ואפילו במכירת מוצרי יהדות לבתי כנסת ברחבי העולם, מארה"ב ועד יפן. אבל אז הגעתי למסקנה שלא משנה כמה אני אעבוד וכמה אני ארוויח, אני עדיין אהיה האוגר על הגלגל, מתאמץ אבל נשאר באותו מקום מבחינה כלכלית, ואני לא אצליח להגיע למה שאני רוצה – ומה שאני הכי הכי רוצה זה שתהיה לכל ילד שלי דירה ושיהיה לנו ממה לחיות ולא רק מפנסיה מגוחכת.

מהר מאד הבנתי שהבורסה פחות מדברת אלי והתחלתי לבחון את נושא הנדל"ן. אם גם ככה השאיפה הסופית שלי היא דירות אז למה לא להשיג אותן ישר מתחום הנדל"ן, במקום מאפיקי השקעה אחרים.

זה מאד התחדד לי כשהיינו סביב בניית בית המגורים שלנו וראיתי לכמה חברים שלי מהציבור הדתי יש דירה איפשהו שההורים קנו להם לחתונה, ואמרתי לעצמי שבמצב היום אין לי סיכוי להצליח לעשות את זה בשביל הילדים שלי.

אז למה לא להשקיע בחו"ל? הרי ההגיון הפשוט אומר שתרוויח שם יותר.

אני מאד מאמין בנדל"ן בארץ כי יש לו יתרון עצום על פני מדינות אחרות – כל עוד העם היהודי ימשיך לעלות לארץ, ישראלים ימשיכו לעשות ילדים יותר מבכל מדינה מערבית בעולם, וממשלות ישראל לדורותיהן לא ישכילו להציף את המדינה בדירות נגישות וזולות, אז כנראה שמחירי הנדל"ן ימשיכו לעלות. כי שוק הנדל"ן עולה כבר מאז ראשית המאה הקודמת. עוד לפני שקמה המדינה, הנדל"ן כאן רק הלך ועלה. נדל"ן תמיד היה חזק בישראל וזה משהו מאד בטוח. כי גם אם "פישלת" במשא ומתן, עדיין יש לך נכס ביד.

אבל איך מתחילים? תשתף אותנו מה הצעד הראשון?

הצעד הראשון בדרך להגשמת כל מטרה בחיים הוא להציב יעד קונקרטי שיש בו מספר אליו אני שואף להגיע. הגדרתי לעצמי שאני רוצה שיהיו בבעלותי 8 דירות תוך עשר שנים. אחת לכל ילד ועוד 3 לאשתי ולי כדי שיקיימו אותנו ויאפשרו לנו לצאת לפנסיה בכבוד ולהנות מהחיים בזמן הזה. היום אני כבר שואף לפי עשר, כי עם ההצלחה בא התאבון.

הצעד השני היה ללמוד איך לבצע עסקאות נדל"ן רווחיות בעצמי. נרשמתי למסלול ההכשרה "נדל"ן בקליק היברידי מתקדם" של יבגני גליקמן, שהוא שילוב מדהים בין לימודים אונליין לפרקטיקה ושטח. במהלך אחד מסיורי השטח שהתקיים במסגרת מסלול הלימודים בכרמיאל, פגשתי את משה שלמד באותו מחזור והחלטנו לשלב כוחות ולחקור ביחד את השוק בחיפה לטובת השקעות נדל"ן.

הלמידה המשותפת הפכה לחברות ובהמשך גם לשותפות והיום אנחנו עובדים ביחד. כבר במהלך הלימודים קנינו את הדירה הראשונה שלנו להשקעה באופציה. כלומר ששילמנו 5% מערך הדירה והיו לנו 3 חודשים למצוא קונה ולעשות את הרווח על ההפרש. זאת דרך אחת מתוך רבות שלמדנו בקורס איך להשקיע עם הון עצמי נמוך וזה היה ניסיון מעולה. בקורס גם למדנו איך לבצע משא ומתן נכון וגילינו שלא משנה כמה המוכר יוריד את המחיר, תמיד אפשר להוריד אותו עוד ולהגדיל את הרווח שלנו.

מאז אותה עסקה ליווינו בעצמנו משקיעים בחיפה, קנינו דירות בשיתוף פעולה עם משקיעים, וגילינו עולם מדהים ומרתק בו אנחנו לוקחים דירה שמושכרת ב-2,000 ש"ח והופכים אותה בעזרת פעולות פשוטות לדירה שמושכרת ב-5,000 ₪ או מוכרים אותה ברווח של 100,000 ₪ פלוס מינוס.

השאירו פרטיכם לקבלת סדרת הסרטונים החינמית ומדריך 5 השלבים לרכישת נכס במהירות 


evyatar-article-01

למה בחרת ללמוד דווקא בנדל"ן בקליק היברידי מתקדם?

הסיבה היא שיבגני מאד הרשים אותי, כי הוא לא הדמות הטיפוסית בתחום הזה. הוא כמוני כמוך, מדבר בגובה העיניים, בלי כל השופוני. גם השיטה שלו להשקעות נדל"ן עם הון עצמי נמוך וסיכון שואף לאפס מאד פשוטה וזה משהו שלי מאד חשוב ומאד נגע בי, כי אני אדם פשוט. להזכירך, אני בא מבית חקלאי, אם ימכרו לי ניסים ונפלאות אני לא אקנה את זה.

הפרקטיקה שלו ואיך שהוא הציג את הדברים נתנו לי את התחושה שיש עם מי לדבר ויש על מי לסמוך. משהו שלא הרגשתי בשום מקום אחר.

אפשר לשאול איפה אתם משקיעים ומרוויחים סכומים כאלה יפים?

אנחנו החלטנו להתמקד בשכונת הדר בחיפה, בחלק שרוב השוכרים בו הם חבר'ה צעירים שאוהבים דירה משלהם, בלי שותפים. זה שוק עם נפח והיקף פעילות גדול. ב-2019 למשל שכונת הדר בחיפה הובילה במספר העסקאות לשכונה בארץ עם מעל 400 עסקאות. זאת שכונה עם ביקוש מאד קשיח ויציב של שכירות כי כל האיזור מסביבה מתפתח מאד אבל היא בעצמה לא הולכת להשתנות כל כך בשנים הקרובות. השילוב המושלם בין קרבה למרכזי בילוי ומוקדי עניין, אבל עם רחובות שקטים, ירוקים וקטנים יחסית. יתרון נוסף הוא המחירים הטובים. שם, בניגוד למקומות אחרים, לא מגיעים למיליון כל כך בקלות, גם לא ל-800,000 ₪.

אבל מחיר זה לא הכל, סוד ההצלחה שלנו הוא שבזכות הלימודים, הבנו מה השוכר הגנרי מחפש, מה עושה לו את זה, מה יהפוך בעיניו את הדירה שלנו להרבה יותר טובה, כך שהוא יהיה מוכן לשלם עליה אפילו 500 ש"ח יותר מהממוצע בכל חודש. ובשנה זה יוצא אלפי שקלים נוספים לכיס מכל דירה.

הסוד השני הוא שאנחנו לא מתעצלים. בדיוק כמו שלמדו אותנו ב"נדל"ן בקליק" אנחנו עוברים בניין בניין, דירה דירה, דופקים על דלתות, מטפסים על גגות, בודקים ומגיעים להרבה עסקאות אפילו לפני המתווכים. למרות שאנחנו עובדים הרבה גם עם מתווכים. ובעיקר נורא נהנים מזה שכל מי שנכנס לדירה אומר "WOW" ומייד רוצה לשכור אותה, כי אנחנו מספקים להם אווירה בדיוק כמו שיבגני לימד אותנו בקורס, עד רמת המצעים, מגבת על המיטה ומגבת במטבח לקבלת תחושה ביתית ומזמינה.

הרבה משקיעי נדל"ן מזלזלים בחלק הזה. אם הם רק היו יודעים שאת 2,000 השקלים שהדירה מכניסה להם כל חודש הם יכלו להגדיל בקלות ל-4,000 ש"ח הם כנראה היו פועלים כמונו. אבל רובם אפילו לא טורחים לחשוב על זה.

השיטה הסודית להשיג דירה לכל ילד

 

אז איך זה יכול להיות שאתה מיוחד בנוף? למה לא רבים פועלים כמוך ורוכשים עוד ועוד דירות עבור הילדים שלהם והבטחת העתיד שלהם?

אנשים נוטים לברוח אל היומיום, אל השגרה והעבודה. הרי גם אני לא עזבתי את העבודה שלי כשהתחלתי ללמוד ב"נדל"ן בקליק". בהתחלה המשכתי להיות שכיר, ויש כמובן גם את ההתעסקות עם הילדים, ועם הבית ועם קניות, ואז אתה אומר לעצמך "מה עכשיו אני אצא להתחיל לחפש ולראות דירות להשקעה? לדבר עם דיירים ולהבין את השווי האמיתי של הדירות בשכונה שלהם?"

זה הלך הרוח של רוב האנשים. גם אני פעם לא העזתי לחשוב שזה אפשרי. לא העזתי להרשות לעצמי לחלום.

מה צריך כדי להצליח כמוך בהשקעות נדל"ן ולרכוש דירה לכל ילד?

צריך רצון מאד גדול, מטרה מאד ברורה והבנה למה ועבור מי אני עושה את זה. מכונית פאר או להיות עשיר זאת לא מטרה. צריך מטרה עם רגש חיובי, שיהיה מספיק חזק כשיגיעו הרגשות השליליים שמשאירים אותנו במקום או מורידים את האנרגיה שלנו. רגשות כמו תבוסה, חרדה ועצלות, מפילים אותנו לאורך הדרך. כדי להתגבר עליהם צריך שמחה, התלהבות, סיפוק ואמונה. משהו שייתן לך מחדש את המוטיבציה להמשיך לפעול לעבר המטרה האמיתית שלך – דירה לכל ילד או לצאת לחופשה משפחתית בחו"ל עם הילדים לפחות פעם בשנה, אלה מטרות קונקרטיות, חזקות, רגשיות ומדידות. אתה יכול לדמיין אותן כדי לקבל כוח להמשיך ואתה גם יודע כמה כסף אתה צריך להרוויח מעסקאות הנדל"ן שלך כדי להגשים אותן. 

תאכל׳ס מה היו החששות שלך לפני שהפכת להיות כריש נדל״ן?

בתור אחד שמעולם לא היתה לו נגיעה בנדל"ן פחדתי שזה גדול עלי, אבל מסתבר שזה דיי פשוט ובאמת כל אחד יכול להצליח לרכוש מספר דירות כמוני עבור כל ילד ועבור עצמו ולהכניס לכיס עוד עשרות אלפי שקלים לכיס בכל חודש.

 מה היית אומר למי שמתלבט האם להצטרף למסלול ההכשרה "נדל"ן בקליק היברידי מתקדם"?

שלא יתלבט אפילו שניה! זה נותן פרקטיקה ומשמעות למשתתפים ומראה לך צעד צעד איך להגיע ליעד. אבל לפני שצוללים למים העמוקים אני ממליץ לכל מי שרוצה להיכנס לתחום ההשקעות בנדל"ן ברגל ימין, לצפות ללא עלות בקורס מבוא מיוחד שיבגני הכין להשקעות נדל"ן עצמיות ששם את כל הדברים על השולחן ועושה הרבה סדר בראש.

 אביתר, תכל׳ס מי שרוצה להתקדם ולהתחיל להרוויח מנדל״ן מה נדרש לעשות? 

"הצעד הראשון הוא פשוט ליצור איתנו קשר כדי ולדבר עם יועץ לימודים. שיחת טלפון. אנחנו שולחים קורס מבוא מתנה וגם מסבירים איך השיטה בת ה- 5 שלבים עם אלפי הבוגרים שלה עובדת, נרשמים ומתחילים.

השאירו פרטיכם לקבלת סדרת הסרטונים החינמית ומדריך 5 השלבים לרכישת נכס במהירות 


הפוסט צינור החמצן שמאפשר לרכוש דירה לכל ילד הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
הטרנדים של 2022 בעיצוב הבית הולכים להישאר פה עוד הרבה שנים. מושיק גלאמין עושה לנו סדר https://mustnews.co.il/%d7%94%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-2022-%d7%91%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%95%d7%9c%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%a9%d7%90%d7%a8/ Sun, 24 Oct 2021 09:00:51 +0000 https://mustnews.co.il/?p=4035 תוכן שיווקי המגיפה שנכנסה לחיינו גרמה לכולנו להבין שחייבים לעשות שינויים בבית. יש כאלה שיכולים לעשות מהשינויים האלה הרבה כסף. מושיק גלאמין, מהמעצבים המובילים בישראל, פותח בימים אלה מחזור חדש של בית ספר דיגיטלי לעיצוב והום-סטיילינג, ומאמין שכל אחת יכולה לעצב בעצמה את הבית שלה ואפילו לאחרים, אם רק תדע לבחור את הטרנד הכי נכון […]

הפוסט הטרנדים של 2022 בעיצוב הבית הולכים להישאר פה עוד הרבה שנים. מושיק גלאמין עושה לנו סדר הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>

תוכן שיווקי

המגיפה שנכנסה לחיינו גרמה לכולנו להבין שחייבים לעשות שינויים בבית. יש כאלה שיכולים לעשות מהשינויים האלה הרבה כסף.

מושיק גלאמין, מהמעצבים המובילים בישראל, פותח בימים אלה מחזור חדש של בית ספר דיגיטלי לעיצוב והום-סטיילינג, ומאמין שכל אחת יכולה לעצב בעצמה את הבית שלה ואפילו לאחרים, אם רק תדע לבחור את הטרנד הכי נכון מבין כל הטרנדים החדשים שצצים בלי סוף. אז איזה טרנד כאן כדי להישאר וחייבים להכניס הביתה? הנה התשובה

מושיק גלאמין (צילום: רטרה)

בשנה האחרונה היינו עדים לטרנדים חדשים ומקוריים, לצד טרנדים שהמשיכו איתנו משנים קודמות.

בכל שנה אנחנו חושבים שכבר אי אפשר יותר לחדש ולהפתיע, אך אנו מתבדים בכל פעם מחדש. בעיקר בעקבות מציאות הקורונה שטלטלה את חיינו. ההשפעה של הסגרים, הריחוק החברתי והמשבר הכלכלי באים לידי ביטוי כיום בטרדנים של עיצוב חסכוני ובר קיימא, מודולריות של הבית גם לצרכי עבודה, חיבור בין הפנים לחוץ והכנסת הצמחיה הביתה, הפנמת החשיבות של חלל החוץ בפני עצמו ושדרוג שלו באמצעות הוספת משחקי חוץ לילדים ומקום נעים להורים לשבת ולהתפנק עם קפה וספר.

ובעיקר – ברצון חזק מתמיד לאהוב את הבית שלנו. 

אבל איך יודעים אילו טרנדים חדשים כדאי לאמץ ואלו יהיו כאן לתקופה קצרה ויעלמו?

כדי למצוא את התשובות שיבטיחו לנו בית שיקי במיוחד שנאהב במלוא ליבנו, פנינו למושיק גלאמין, מומחה עיצוב והום-סטיילינג שפותח בימים אלה מחזור חדש של בית ספר דיגיטלי לעיצוב פנים, ושמוכר לכם בוודאי מתכנית העיצוב "בא לחדש לכם", שיעשה לנו סדר בטרנדים הלוהטים של 2022: 

 

מושיק רוצה לגלות לך את סודות העיצוב הכי גדולים שלו,

מלאי פרטים וקבלי מתנה:

 סדרת סרטונים שהדהימה את עולם ההום סטיילנג בישראל.

 

 

 

 

1. גימור טבעי

טרנד שנמצא איתנו כבר בערך שנתיים אבל קיבל "בוסט" מאד רציני בעקבות התקופה המאתגרת שעברה עלינו. עבודות היד, פשטות ושימוש בחומרים אורגניים בצורתם המקורית (קש, יוטה, עור וקרמיקה) ימשיכו לתת את הטון ואף יתפתחו גם  לעולם הריפוד. הגימור מקבל מעמד חשוב בנראות של המוצר – הנטייה תהיה לגימור שאינו מושלם, מחוספס וגושני, המזוהה בעבודת יד או בצבעו הטבעי של החומר.

2. צמחייה

טרנד נוסף שנשאר איתנו הוא הכנסת הצמחייה הביתה, זאת בעקבות הסגרים החוזרים ונשנים שחווינו. הצמחייה הנכונה היא ממש אקססוריז מרכזי בבית – הצבע הירוק מחייה כל חלל, מוסיף המון אור ומשרה מרחב ותחושה טבעית נעימה. מלבד צמחייה חיה, אפשר לראות הדפסים של צמחייה כמעט בכל מקום – בריהוט, בטפטים, בריפוד, בטקסטיל והרשימה עוד ארוכה. אל תפחדו לפזר את הצמחים בכל חלקי הבית כולל בסלון, במטבח ואפילו בחדר האמבטיה.

טרנדים בעיצוב הבית מושיק גלאמין

3. צבע של טבע

גם הצבעים הושפעו השנה מהכמיהה המחודשת שלנו לטבע, אחרי שהיינו ספונים חודשים בבתים שלנו בניגוד לרצוננו. לכן 2022 תתאפיין בצבעים של הטבע עם טונים שקטים היוצרים תחושה של חוץ. הכוונה היא לצבעים ניטרליים כמו נויד ובז', הגוון הכחול כהה וצבעים פסטליים בחדרי הילדים.

הטרנד יבוא לידי ביטוי גם בסגנונות צביעה שונים כמו צביעה בקשתות, צביעת תקרה וצביעה באלכסון.

4. חיסכון כערך עליון

המשבר הכלכלי וחוסר היציבות התעסוקתית השפיעו כמובן גם על תחום העיצוב, שמתאפיין השנה יותר מתמיד בצורך בחיסכון. הביטוי המיידי של הטרנד הוא שילוב של DIY בכל חלקי הבית, כאשר השמיים הם הגבול לדמיון ותחושת היצירתיות המתפרצת. 

החל מייצירת מדפים מפתיעים ממקלות של ארטיק, דרך עציצים מהממים מקופסאות שימורים עם חוט פשתן מלופף סביבן, מקרמה DIY ועד קופסאות קרטון (מכל הדברים שהזמנו באינטרנט לאחרונה) שהופכות לפיסים עיצוביים בעזרת חבל סיזל ודבק חם ומהוות תוספת דקורטיבית ופרקטית ומשמשות למפתחות בכניסה לבית או לנייר טואלט בשירותים.

5. עיצוב פרקטי

אין ספק שהתפיסה שלנו את הבית השתנתה מקצה לקצה בתקופה האחרונה. אנחנו רוצים נוחות מקסימלית, סדר, אווירה רגועה ומודולריות שמאפשרת גם לעבוד בנוחות מהבית. כל זאת בחיבור עם הטרנד הקודם, בא לידי ביטוי בבחירת חומרים פשוטים לתחזוק ובדים שאפשר לכבס ועיצוב ותכנון נגיש לילדים שמכין את הבסיס שלהם לעצמאות מקסימלית.

בנוסף, מאז תחילתה של הקורונה יש עליה חדה בשדרוג המרפסות לטובת שהייה מרובה יותר בחוץ.

בעבר מרפסת הייתה משמשת בעיקר לאחסון של דברים לא נחוצים. בלי יותר מדי אופי עיצובי. 

היום יש דגש ענק על עיצוב המרפסת. זה בא לידי ביטוי בהוספת דשא סינטטי, פינת ישיבה מפנקת, מנגל ואפילו מיני גינת ירק.

לסיכום, נראה שמכל האתגרים שחווינו לאחרונה, שנת 2022 תרוויח טרנדים מיוחדים ומקוריים, היצירתיות ממריאה לגבהים חדשים, ורעיונות מקוריים ו"משוגעים" צצים באופן תמידי. זהו עולם דינמי, מסעיר ושונה, המותח את גבולותיו יותר ויותר משנה לשנה. הוא משתנה ומתהפך, גם כאשר הוא "ממחזר" טרנדים וסטייל עיצובי, הוא תמיד יודע להפתיע עם טוויסט מעניין. 

אם גם את מחפשת כל הזמן אחרי הטרנד העיצובי הבא, אם הום-סטיילינג בוער בעצמותייך ואם כל החברות שלך מבקשות שתעצבי להם את הבית – אז יש לנו הצעה מעניינת עבורך: מושיק גלאמין פותח בימים אלה מחזור חדש של בית הספר הדיגיטלי לעיצוב והום-סטיילינג הראשון בישראל, ומשיק אותו עם סדרת סרטונים אינטרנטית וחינמית שתפורה בדיוק עלייך, בה הוא מלמד שיטות עיצוב חדשות שלב אחר שלב וטכניקות הום סטיילינג שיגרמו לכל בית להיראות מושלם.

רוצה שמושיק ילמד אותך הום-סטיילינג? לחצי כאן  

למעבר לסדרת סרטוני המבוא של בית הספר שלו 

וקחי את האהבה שלך לעיצוב צעד אחד קדימה.

מושיק רוצה לגלות לך את סודות העיצוב הכי גדולים שלו,

מלאי פרטים וקבלי מתנה:

 סדרת סרטונים שהדהימה את עולם ההום סטיילנג בישראל.

 

 

 

הערה: המידע המפורט לעיל נועד לשם מתן אינפורמציה כללית בלבד ואין באמור משום הבטחת תשואה או משום התחייבות לצמיחת רווחים או להחזר השקעה או משום הצעה או הזמנה . ט.ל.ח

 

הפוסט הטרנדים של 2022 בעיצוב הבית הולכים להישאר פה עוד הרבה שנים. מושיק גלאמין עושה לנו סדר הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
40 טיפים לשדרוג הבית https://mustnews.co.il/moshik40tip/ Tue, 19 Oct 2021 12:39:00 +0000 https://mustnews.co.il/?p=3852 40 טיפים יחודיים שישדרגו לך את הבית טיפים כלליים קיר כוח – לבחור בכל חדר קיר אחד ולהפוך אותו ל"קיר כוח" שצבוע בצבעאחר. צבע זה אלמנט החידוש הכי דומיננטי, יעיל, מהיר וזול. אפשר להקפיץ כל דבר (רהיט, פריט, קיר, חפץ נוי) פשוט על ידי צביעה שלו. גוף תאורה אחד יכול להיות כמו תכשיט בסלון, במקום […]

הפוסט 40 טיפים לשדרוג הבית הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>
40 טיפים יחודיים שישדרגו לך את הבית

טיפים כלליים


קיר כוח –

לבחור בכל חדר קיר אחד ולהפוך אותו ל"קיר כוח" שצבוע בצבע
אחר.

צבע זה אלמנט החידוש הכי דומיננטי, יעיל, מהיר וזול. אפשר להקפיץ כל דבר (רהיט, פריט, קיר, חפץ נוי) פשוט על ידי צביעה שלו.

  • גוף תאורה אחד יכול להיות כמו תכשיט בסלון, במקום אומנות, דגש או פוקל-פוינט ולשמש ממש כהצגה בתוך החלל.
  • גם אם הבית מאד חדגוני בצבעים ויש בו צבע אחד, ככל שיהיו בו יותר טקסטורות (בדי הרהיטים, שטיחים, כריות, וילונות וכו) הוא יראה יותר עשיר.
  • כיום אלוהי הקומפוזיציה היא הטלוויזיה וחבל. צאי מחוץ לקופסא ומהקבעון המחשבתי ואל תקחי אף מיקום כמובן מאליו. הספה, השולחן, שידת הטלוויזיה וכו' לא בהכרח נמצאים עכשיו במיקום הכי נכון להם.
  • לוח השראה טוב אמור להכיל בתוכו הכל- טקסטורות, צבעים, טקסטיל, מרקמים, שירים, משפטים, צורות וכל דבר שיכול לעזור לקונספט שהחלטתם עליו.
  • לא חייבים שכל הבית יהיה מוש. שמעת נכון! מספיק לטפל בכמה נקודות מיוחדות ובעזרת מספר שינויים קטנים וחכמים בדברים שכבר יש לנו, אנחנו יכולים ליצור שינוי מדהים בבית.

ליצור מראה מהמם ומוצלח למטבח:

* הוספת עציצי תבלין שמכניסים צבע וריח טוב. צבע ירוק שהוא מאד טרנדי עכשיו וריח רענן, מרגיע ומעורר תיאבון.

* להשתמש בסלסלות קש לאחסון מוצרים יבשים כי השילוב בין הקש לצבעים של הירקות והפירות הוא שילוב מנצח שמחיה את המטבח. מעבר לכך שזה נוח וזמין זה גם נותן הרבה יופי למטבח.

* הכיני בעצמך לוח או קיר שעם למטבח לתליית מודעות ורשימת קניות. איך? קחי מסגרת עץ של תמונה או תריס קטן, צבעי אותה בצבע אהוב, חברי למסגרת גליל שעם וקיבלת לוח שעם ייחודי שיש רק לך!

* חידוש חיפוי הקרמיקה והחלפת הידיות יכולים לתת, בקלות ובזול, נראות ממש מהממת וחדשה למטבח.

הפוסט 40 טיפים לשדרוג הבית הופיע לראשונה ב-MUST news.

]]>