הדבר הגדול הבא בעולם עיצוב הבית!

הלבשת בתים זה אצלך בדם? אז בית הספר הדיגיטלי הראשון והיחיד מסוגו לעיצוב והום-סטיילינג שמושיק גלאמין פותח תפור עלייך

אם אהבתם את "בא לחדש לכם", הסדרה שהעלתה את ההום סטיילינג על המפה, אתם חייבים לשמוע את מה שהיה למושיק גלאמין לספר לנו על הדבר הבא בעולם העיצוב.

בימים אלו, מושיק גלאמין, האיש והתופעה העיצובית שהביא לחיינו את תכנית העיצוב המצליחה והפופולארית "בא לחדש לכם" ששודרה במשך 7 עונות בערוץ 2 (ועדיין מכניסה לחיינו הרבה צבע וחלומות באינספור שידורים חוזרים), יוצא במהלך פורץ דרך ופותח את בית הספר הדיגיטלי לעיצוב והום סטיילינג הראשון מסוגו בישראל.

לאחר שעיצב וחידש אלפי בתים בכל מקום בארץ ומכל סוג, מבתים קטנים ופשוטים ועד וילות מטריפות, הרצה בכל רחבי הארץ וייעץ לחברות הכי גדולות בתחום העיצוב, התפנה המעצב מהמובילים בארץ להגשים חלום ישן שלו ולהקים פרויקט חדשני שיעביר את כל הידע העצום שצבר במשך 20 שנות עיצוב ואת כל השיטות והטכניקות שפיתח בעצמו, לכל מי שרק רוצה ללמוד ממנו, מדן ועד אילת.

לרגל פתיחת בית הספר שלו, תפסנו אותו לשיחה על הגשמת חלומות, הום-סטיילינג והפוטנציאל העצום של התחום הזה.  

אהלן מושיק, ברכות לפתיחת בית הספר החדש שלך. 

"תודה, זה באמת הגשמת חלום"

אפרופו חלומות, האם בתור ילד חלמת שתהיה מהמעצבים המובילים ביותר בישראל?

האמת שמעולם לא דמיינתי שאגיע למה שאני היום אבל האהבה שלי לעיצוב היתה שם מאז ומתמיד. כבר בגיל 14 התחלתי לעצב בעצמי את החדר שלי ומשם זה המשיך לכל דירה שגרתי בה עד היום. אבל הרגע שבו נפל לי האסימון שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים כמקצוע קרה בערך 10 שנים. הייתי אז סטייליסט מאד מצליח, בין הראשונים שעסקו בזה בארץ, עבדתי עם הנשים הכי מפורסמות כאן, הרווחתי יפה וטסתי לצילומי קטלוגים בכל העולם, אבל…. שנאתי את העבודה שלי! הרגשתי שאני לא מגשים את עצמי. חוסר סיפוק ואשכרה תחושה של בגידה עצמית. אז החלטתי להשאיר את עולם האופנה מאחורי ובמשך זמן רב שברתי את הראש מה לעשות עם עצמי. 

ואז ביום בהיר אחד חברה טובה האירה את עיני. היא אמרה לי בדרך אגב:

"כל בית שלך הוא יפה ומיוחד, כל החברים מבקשים ממך טיפים ושתעצב להם את הבתים, אתה צריך לעבוד בזה!".

זה היה ממש רגע של הארה! עוד באותו ערב התחלתי לכתוב ל"רשת" את הפורמט של "בא לחדש לכם" וכמו שאומרים, השאר היסטוריה.

למה החלטת לפתוח את בית הספר שלך לעיצוב והום-סטיילינג דווקא באינטרנט?

מהרגע שהרעיון של הקמת בית ספר להום-סטיילינג צץ לי בראש, ידעתי שהוא חייב להיות דיגיטלי. גם כי האינטרנט הוא כיום כלי העבודה מספר אחת לכל מעצב, גם כי ככה כל אחד ואחת בארץ יוכלו ללמוד בו ולהגשים את עצמם ללא קשר למקום המגורים שלהם. זה מדהים בעיני שמישהי מקריית שמונה למשל או מישהו מבאר-שבע יכולים ללמוד עיצוב ברמה הגבוה ביותר שיש בלי לצאת מהבית, בלי בייביסיטר, בלי פקקים, בלי לחפש חניה ולראות את השיעורים מתי שנוח להם ואיפה שנוח להם. ללמוד בפיג'מה אחרי שהילדים הלכו לישון, ברכבת בדרך לעבודה או מתי שבא להם. 

זה גם מאפשר לתלמידים בכל שלב של ההכשרה, לחזור ולצפות שוב בשיעור מוקדם יותר ולהתרענן בחומר גם בעוד שנה כי החומר תמיד זמין להם.

אפשר ללמוד עיצוב רק דרך האינטרנט?

בוודאי שאפשר. אבל בגלל שמדובר בתחום מאד מוחשי, תוכנית הלימודים בבית הספר שלי משלבת גם סיורים מעשירים איתי ביחד מקורות העיצוב וההשראה בארץ ומפגשים פנים אל פנים עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. נגר, אדריכלית נוף, צלם, מאמנת עסקית.

צלם ומאמנת עסקית? מה הקשר ביניהם לעיצוב?

אני רוצה לתת לתלמידים ולתלמידות שלי את כל הכלים להצליח באמת בתחום. כמובן שחשוב לדעת את התיאוריה והפרקטיקה של המקצוע, אבל כדי להצליח בו בגדול צריך לדעת גם איך להתנהל בתוך מעצבים, איך לבנות תיק עבודות לפנים ואיך להשיג לקוחות.

דרך אגב, מה הסכומים שמרווחים במקצוע?

פגישת ייעוץ מתחילה מ-700 ש"ח בממוצע ויכולה להגיע לאלפי שקלים.

לעומת זאת, פרויקט של עיצוב בית מתחיל מאלפי שקלים ויכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים.

סכומים מכובדים, ללא ספק. נחזור רגע ללימודים הדיגיטליים,

איך התלמידים יכולים להתייעץ איתך במידה ויש להם שאלות?

בלי בעיה בכלל. כל התלמידים שלי נהנים ממעטפת ליווי מלאה הכוללת קבוצת פייסבוק סגורה בה אני והמנטוריות שלי זמינים בשוטף כל השבוע, אחת לחודש יש שיעור בשידור חי באינטרנט בו הם יכולים לשאול אותי כל מה שבא להם או שלא הבינו.

כמה זמן בשבוע צריך להקדיש ללימודים?

שעה בשבוע, זה הכל. בכל שבוע נפתח שיעור חדש באורך שעה.

וואוו נשמע חלומי. תודה רבה והמון בהצלחה.  מילה לסיום?

כן. אני רוצה לפנות אליכם, הקוראים והקוראות ולהזמין אתכם לקבל הצצה ל 3 הפרקים הראשונים, מתוך מסלול הלימודים המלא. בהם אני מלמד שלב אחר שלב שיטות עיצוב חדשות  וטכניקות הום סטיילינג שיגרמו לכל בית להיראות מושלם. אם הום-סטיילינג בוער בעצמותיכם כמו שאצלי, אתם פשוט חייבים לצפות בפרקים האלה.

הגיע הזמן שתגשימי את החלום, תתמסרי לאהבה הגדולה שלך לעיצוב, קחי אותה שלב אחד קדימה ואפילו תהפכי אותה למקצוע. יש לך הזדמנות פז לעשות את זה ביחד עם לא אחר מאשר מושיק גלאמין שלפרק זמן מוגבל, נותן לך גישה ל 3 הפרקים הראשונים מתוך מסלול הלימודים המלא של "בית הספר לעיצוב והום סטיילינג של מושיק גלאמין". 



Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר.